Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Content i grafika siłą każdej marki - Akademia PR Commplace o najważniejszych działaniach dla klientów

Zastanawiając się, jak możemy trafić do odbiorców, zwiększyć popularność marki, a tym samym znacznie poszerzyć sprzedaż produktów czy usług, przychodzi nam do głowy mnóstwo pomysłów. Jednak nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że powodzenie marki zawsze zaczyna się od dobrej treści i grafik, które w pełni opisują to, co proponujemy klientom. Profesjonalna agencja marketingowa na początku każdej współpracy zaczyna od audytu treści. Właśnie dlatego dzisiejsza Akademia PR Commplace zajmie się tymi dwoma najważniejszymi atrybutami marki.

Content i grafika siłą każdej marki - Akademia PR Commplace o najważniejszych działaniach dla klientów

Dlaczego content jest ważny?

Za pomocą treści możemy opisać wszystko, co dotyczy naszej marki. Musimy jednak wiedzieć, jak to zrobić. Dokładny audyt pokaże nam, jak dużo mamy „treści w treści”. Najważniejsze są konkrety - im więcej rzetelnych informacji uwzględnimy w naszej treści, tym będzie ona lepiej przyswajalna dla naszych odbiorców. 

Pierwsza styczność klientów z treścią zaczyna się na stronie, dlatego wiele marek decyduje się na specjalny audyt ze strony agencji marketingowej, która dokładnie zbada jakość i skuteczność prezentowanego contentu oraz zaproponuje ewentualne zmiany, które warto wprowadzić na stronie. Zobacz, jak zmiana strony internetowej wpływa na jakość komunikacji marki z klientami:

https://commplace.pl/blog/kolejny-kamien-milowy-strategii-nowa-strona-internetowa-etisoft/

Teksty to charakterystyka marki

Treść na stronie wizytówkowej będzie znacznie różnić się od contentu sklepu internetowego. Tam mamy do czynienia z językiem opisowym, bardziej technicznym, nastawionym na prezentowanie zalet produktu. Co więcej, treść musi być fokusowana na SEO, czyli na pozycję marki w wyszukiwarce, pod względem jakości treści i zawartości słów kluczowych. Wiele firm korzysta w tym zakresie z pomocy doświadczonych firm. O tym, jaką metamorfozę treści przeszła marka Cymes, przeczytasz na:

https://commplace.pl/blog/nowy-klient-victoria-cymes/ 

Dobre zdjęcia pokażą charakter produktu

Pozytywny odbiór marki to nie tylko dobra treść. To także świetnej jakości zdjęcia przyciągające uwagę. Mówi się, że jesteśmy wzrokowcami i to prawda - zwracamy uwagę na aspekty wizualne o wiele częściej, niż na treść. Z nią mamy do czynienia wtedy, kiedy chcemy zasięgnąć konkretnych informacji. Wtedy musimy wczytać się w odpowiedni content. 

Zdjęcia mają na celu zobrazowanie nam najważniejszych cech przekazu bez użycia słów. Musimy więc zawrzeć na zdjęciu wszystkie przymiotniki, które pojawią się w głowach odbiorców, po spojrzeniu na fotografię. W tym celu należy śledzić najnowsze trendy fotograficzne. Zobacz jak do takiego zadania można podejść w sposób kreatywny:

https://commplace.pl/blog/sesja-zdjeciowa-dla-polska-press/

Fotografia kulinarna ma to do siebie, że produkt prezentowany na zdjęciu pobudza nasze kubki smakowe. Musimy jednak przedstawić go w przystępny dla odbiorcy sposób. Marka Cymes jest idealnym przykładem na fotografię, w której zawarte jest najważniejsze hasło sesji, do którego należy dopasować charakter i tematykę zdjęć: 

https://commplace.pl/blog/sesja-zdjeciowa-dla-marki-victoria-cymes/. 

Dystrybucja treści do mediów - media relations

Kiedy już mamy wszystko, czego oczekiwali naszym zdaniem klienci, możemy każdy przekaz wysłać w świat. Po co? Chcemy, aby każdy nasz komunikat trafił do wybranej grupy odbiorców. W tym celu wykorzystujemy wszystkie dostępne media, które są swoistym przekaźnikiem komunikatów, między marką, a odbiorcami. Zobacz, jak zrobiła to marka Commplace dla jednego ze swoich klientów: https://commplace.pl/blog/kompleksowe-wsparcie-palarni-kawy-blueberry-roasters/ . Wówczas nie tylko dbamy o interesy klienta, ale także dostarczamy mediom pełnowartościowy content, którego oczekują.

 

Artykuł partnera

Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].