Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Kibice GKS-u ukarani za odpalanie rac. Są wyroki

Trzech kibiców klubu GKS 1962 Jastrzębie zostało zatrzymanych podczas środowego meczu z Góralem Żywiec. - Wbrew obowiązującym przepisom, odpalali race - informuje jastrzębska policja.

Kibice GKS-u ukarani za odpalanie rac. Są wyroki

Mecz między GKS 1962 Jastrzębie a Góralem Żywiec odbył się 7 listopada późnym po południem. Spotkanie zabezpieczało kilkudziesięciu ochroniarzy oraz prawie 100 policjantów. Jeszcze przed rozpoczęciem meczu ujawniono 41 sztuk rac, które skonfiskowano i przekazano właścicielowi stadionu.

- Mimo zakazu wnoszenia i posiadania w trakcie meczu wyrobów pirotechnicznych, znalazły się osoby, które nie zastosowały się do obowiązujących przepisów - informuje policja.

Trzech kibiców GKS-u, w wieku 21, 23 i 25-lat, zostało zatrzymanych za odpalanie rac podczas meczu. Odpalanie rac było zabronione, o czym podczas meczu informował kibiców spiker.

Zapadły już wyroki. 21 i 25-latek przez dwa lata nie będą mogli uczestniczyć w imprezach masowych. Wszyscy trzej będą musieli zapłacić jeszcze grzywnę w wysokości 2 tysięcy złotych.

61 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~głowa boli (85.202. * .19) 14.11.2012 15:56

Jeśli raca jest wadliwa, jest to wina firmy, która ją wyprodukowała i wpuściła do obrotu, wiem że jeśli chodzi o firmy produkujące materiały wybuchowe, rygor jest wysoki. Można było zażądać odszkodowania, nawet jeśli nikomu nic się nie stało, no ale kto by się tym zajmował, oczywiście jeśli to nie była wina przetrzymywania racy w złych warunkach po zakupie. Zgodzę się z Tobą, że jeśli chce się o czymś mówić to trzeba mieć o tym pojęcie, posprawdzać przepisy, znać parę faktów, wiedzieć co i jak.. ale też uważam, że na chłopski rozum nie znając prawa, można dojść do wniosku że 5 lat to za dużo, akurat tych 3 chłopaków nie dostało wyroków do odsiadki bo byli nie karani, ale gdyby to był ktoś np z \"zawiasami\" to pewnie by dostał. Właściwe na tym można zakończyć, bo nie ma tu już nic dodania, myślę że wyczerpaliśmy temat.

~ktoś (85.202. * .4) 14.11.2012 13:46

pisząc o gwałcicielach i pobiciach miałem na myśli kilka wcześniejszych komentarzy, gdzie ludzie pisali o tego typu przestępstwach...nie napisałem nigdzie, że bójka/pobicie jest bardziej okej od rac, ale że trzeba wziąć pod uwagę jakie są skutki tej bójki/pobicia, bo w przypadku, gdy skutkiem jest ciężki uszczerbek na zdrowiu to kara wzrasta do 8 lat, za średni uszczerbek na zdrowiu jest do 5 lat, ale przestańmy już to drążyć, bo istotnym jest pod który art. podciągną dany czyn...
co do art. 200b to pochwalanie pedofili, propagowanie, jest dalekie od jej czynienia, chociaż również uważam, że to jest chore...samemu pedofilowi, o którym ludzie też piszą grozi znacznie więcej:
Art. 200. § 1. Kto obcuje płciowo z małoletnim poniżej lat 15 lub dopuszcza się wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do poddania się takim czynnościom albo do ich wykonania,podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.

§ 2. Tej samej karze podlega, kto w celu zaspokojenia seksualnego prezentuje małoletniemu poniżej lat 15 wykonanie czynności seksualnej.
12 lat to jest już jakaś różnica niż 2...dążę tylko i wyłącznie do tego, że wielu ludzi nie ma w ogóle pojęcia o czym pisze, powielają bzdury, które usłyszeli/przeczytali gdzieś indziej, a nie są w stanie nawet zweryfikować tej wiedzy, i tak to się rozprzestrzenia...
raca racy nie równa można również napisać, ale tak samo jak w przypadku bójki/pobicia podlega to pod jeden art., to już od sądu zależy czy orzeknie kare z dolnej, czy z górnej półki, a na to wpływają okoliczności czynu...

~głowa boli (85.202. * .19) 14.11.2012 11:39

Mówiąc, że za racę grozi 5 lat,a za pobicie 3, nie miałem na myśli, że kara za pobicie jest za niska, tylko ta za racę za wysoka, no wydawało by się że tak dobitnie to napisałem, że nie dało by się tego zrozumieć na opak ale jednak... co do Twojego pierwszego zdania, ja również o tym pisałem. Ja nie napisałem o jakim konkretnie artykule mówię jeśli chodzi o pedofilię, ale miałem w domyślę Art.200b. Kto publicznie propaguje lub pochwala zachowania o charakterze pedofilskim,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. i art 200, już nie będę wklejał. O gwałcie nic nie pisałem. Jest to przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności.

Art.158. §1.Kto bierze udział w bójce lub pobiciu, w którym naraża się człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo nastąpienie skutku określonego w art. 156 § 1 lub w art. 157 § 1,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

Więc wszystko się zgadza, co pisałem. Jeśli piszesz, że bójki są bardziej okej od rac, bo ludzie częściej się biją, to teraz już wiem na sto procent, że to jednak z zwykłymi ludźmi jest coś nie tak :) według mnie jeśli kibice odpalają race na swoim sektorze, robią to w gronie ludzi które to akceptuję więc to nie powinno być przestępstwo, bo nie narażają osób postronnych, jeśli strony biorące udział w bójce same do niej dążą przez co logicznie rzecz biorąc akceptują jej następstwa i skutki to też nie powinno być przestępstwo, ponieważ nie ma tutaj pokrzywdzonego, tzn wiadomo, że zawsze ktoś musi przegrać tzn zostać pobity, ale to jest jak z grami hazardowymi, wrzucając monetę akceptujesz następstwa gry, jeśli przegrasz to mimo iż przegrałeś nie możesz być pokrzywdzonym bo wiedziałeś że możesz przegrać, a wrzucać Ci nikt nie kazał

~ktoś (85.202. * .4) 13.11.2012 22:27

do \"głowa boli\"...moja wypowiedź odnosi się do wszechobecnego społecznego zacofania i wierzenia we wszystko co się usłyszy albo przeczyta, a prawda jest w rzeczywistości \"nieco\" inna...przejrzyj wszystkie posty, również Twój, jak to się ludzie nie rozpisują, że za odpalenie racy jest do 5 lat, a za zgwałcenie/pobicie odpowiednio 2 i 3 lata, zbulwersowani jak tak może być, ale teraz przytoczę kodeks karny:
Art.197 Zgwałcenie

§ 1. Kto przemocą, groźbą bezprawną lub podstępem doprowadza inną osobę do
obcowania płciowego,
podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.
§ 2. Jeżeli sprawca, w sposób określony w § 1, doprowadza inną osobę do poddania
się innej czynności seksualnej albo wykonania takiej czynności, podlega
karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
§ 3. Jeżeli sprawca dopuszcza się zgwałcenia:
1) wspólnie z inną osobą,
2) wobec małoletniego poniżej lat 15,
3) wobec wstępnego, zstępnego, przysposobionego, przysposabiającego,
brata lub siostry, podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3.
§ 4. Jeżeli sprawca czynu określonego w §1-3 działa ze szczególnym okrucieństwem,
podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 5.
wyraźnie paragraf 1. mówi o karze min. 2 lata, max. 12 lat w przypadku \"zwykłego\" gwałtu, czyli jedna osoba jedną osobę gwałci, jedziemy dalej:
Art. 156. § 1. Kto powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu w postaci:

1) pozbawienia człowieka wzroku, słuchu, mowy, zdolności płodzenia,

2) innego ciężkiego kalectwa, ciężkiej choroby nieuleczalnej lub długotrwałej, choroby realnie zagrażającej życiu, trwałej choroby psychicznej, całkowitej albo znacznej trwałej niezdolności do pracy w zawodzie lub trwałego, istotnego zeszpecenia lub zniekształcenia ciała,

podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

§ 2. Jeżeli sprawca działa nieumyślnie,

podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

§ 3. Jeżeli następstwem czynu określonego w § 1 jest śmierć człowieka, sprawca

podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.

Art. 157. § 1. Kto powoduje naruszenie czynności narządu ciała lub rozstrój zdrowia, inny niż określony w art. 156 § 1,

podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

§ 2. Kto powoduje naruszenie czynności narządu ciała lub rozstrój zdrowia trwający nie dłużej niż 7 dni,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

§ 3. Jeżeli sprawca czynu określonego w § 1 lub 2 działa nieumyślnie,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

§ 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 2 lub 3, jeżeli naruszenie czynności narządu ciała lub rozstrój zdrowia nie trwał dłużej niż 7 dni, odbywa się z oskarżenia prywatnego.

§ 5. Jeżeli naruszenie czynności narządu ciała lub rozstrój zdrowia trwał dłużej niż 7 dni, a pokrzywdzonym jest osoba najbliższa, ściganie przestępstwa określonego w § 3 następuje na jej wniosek.


Art. 158. § 1. Kto bierze udział w bójce lub pobiciu, w którym naraża się człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo nastąpienie skutku określonego w art. 156 § 1 lub w art. 157 § 1,

podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

§ 2. Jeżeli następstwem bójki lub pobicia jest ciężki uszczerbek na zdrowiu człowieka, sprawca

podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

§ 3. Jeżeli następstwem bójki lub pobicia jest śmierć człowieka, sprawca

podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

Art. 159. Kto, biorąc udział w bójce lub pobiciu człowieka, używa broni palnej, noża lub innego podobnie niebezpiecznego przedmiotu,

podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
tutaj rzeczywiście jest 3 lata, ale za bójkę czy pobicie, w którym dochodzi max. do średniego uszczerbku na zdrowiu, wyżej albo przy użyciu niebezpiecznego narzędzia ten próg już znacznie wzrasta...jeżeli chodzi o te 3 lata, to tak jakbyś szedł ulicą z kolegą i jakiemuś cwaniaczkowi co by do was pyskował dalibyście w pysk, grozi wam za to do trzech lat, chciałbyś żeby tu było napisane od 3 lat? już widzę to niezadowolenie społeczne, że za \"głupią\" bójkę idzie się do pierdla, przecież ludzie piorą się częściej niż są odpalane race na stadionach, nie można popadać ze skrajności w skrajność, trzeba pamiętać, że o wszystkim decyduje sąd, i daje karę adekwatną do czynu, czy ta trójka z meczu dostała 5 lat? grzywnę którą sąd za ich prośbą zamieni na prace społecznie użyteczne, zakaz stadionowy? można było się spodziewać, tak samo jak kuratora
co do samej racy...znam jej działanie bo sam takie race odpalałem jak jeszcze to było dopuszczalne, stałem z racą na płocie gdy Jastrzębie wygrywając ze Sławkowem zapewniło sobie awans do III ligi, czy jest w 100% bezpieczna? na pewno nie, obok mnie stał koleś, który dostał jakąś wadliwą racę, i gdy ją odpalił to płomień zaczął wydobywać się z jej bocznej ścianki i zaraz cała się rozpadła, gdzie kawałki palące się poleciały na niego, nie sądzę żeby to było bezpieczne...
...kończąc wywód niestety trzeba pamiętać, że: \"jest czyn, jest kara\"

~głowa boli (85.202. * .19) 13.11.2012 20:46

do ktoś i do gość, ja jestem młody, wiem, że media są jeśli nie sterowane bo to może by było poważne oskarżenie nie poparte faktami, o tyle wiem, że ludzi zarządzajcymi ów mediami, prezentują różne poglądy polityczne i społeczne, lub kierują się wprost by trafić d grupy takich odbiorców więc pokazują im to co oni życzyli by siebie zobaczyć, na dowód mogę przytoczyć . Tu polecam tekst z wikipedii: Po wygranych wyborach w 2011 roku Adam Michnik napisał w Gazecie Wyborczej:
Quote-alpha.png
Na koniec: te wybory to zwycięstwo Polski Marka Kondrata i Kuby Wojewódzkiego, Polski ludzi bystrych i uśmiechniętych. Zapamiętam frazę Wojewódzkiego: \"Młody czytelniku, jeśli nadal chcesz głosować na PiS - wcześniej skontaktuj się z lekarzem i farmaceutą\". Jakby Duch Święty przemówił ustami Kuby Wojewódzkiego[22].
Sam prezes TVNu przyznał, że telewizja jest kierowana do wyborców PO. Takie osoby jak Szczuka, kreowane przez TVn budzą moją odrazę podobnie jak Tomasz Lis, który się miną z powołaniem bo bliżej mu do polityka niż obiektywnego dziennikarza, ale TVN to docenia. Adam Michnik - Gazeta wyborcza, przypomnę to starszym czytelnikom syn Ozjasza Szechtera - szpiega ZSRR, zdrajcy narodu. Ludzie, przecież czytając tą gazete sami sobie mózgi pierzecie, zaraz dojdziecie do wniosku, że powinniśmy żydom oddać wszystkie kamienice w zabytkowych miastach o które się teraz upominają ich rodziny, to pewnie dlatego, że wielu polaków pomogło im przeżyć podczas wojny. Wróćmy do tematu kibiców, jestem kibicem i jestem z tego dumny, odczuwam jakąś tożsamość narodową, przynależność społeczną, jest to poczucie patriotyzmu lokalnego. Ja mam wrażenie, że jest nacisk społeczny, żeby to w nas stłumić, bo jesteśmy niewygodni dla władzy, która jeszcze pamięta jak sama do niej doszła tą drogą, którą my prezentujemy, donald Tusk też walczył z policją na stadionie i meczu wyjazdowym Lechii Gdańsk, tam swe początki miał ruch Solidarności, tam można było bezkarnie skandować swoje niezadowolenie odnośnie ówczesnej władzy. Oni wiedzą jaka to jest siła, siła tłumu, komunistyczna władzą to zlekceważyła, do władzy doszli tacy ludzie jak Wałęsa, czy obecnie Tusk, spuścizna komunizmu, ludzie z poglądami z tamtych czasów, teraz tłumią nas bo wiedzą, że im zagrażamy, obecnie tak wyprali mózgi społeczeństwu, że słowo kibic, kojarzy się z czymś negatywnym, wyprali na tyle mózgi społeczentwu, że wprowadzenie kary 5 lat pozbawienia wolności za odpalenie racy spotyka się z aplauzem społecześntwa. Za wikipedią: Raca ? przyrząd pirotechniczny służący oświetleniu terenu. Ktoś tu napisał, że dobrze że się dziecko nie podpaliło od racy, tu widać ciemność ludzi, ale widocznie nie każdy chodził do szkoły, raca nie jest środkiem wybuchowym, każdy pamięta na pewno ze szkoły średniej czy obecnie z gimnazujum rekacje spalania opiłków żelaza, dokładnie ta sama rekacja zachodzi przy odpaleniu racy, jest ona całkowice bezpieczna, gdyż służy do oświetlania terenu. Race może kupić każdy legalnie, ciekawe dlaczego? Pewnie dlatego że jest bezpieczna. Wracając do kary za race, 5 lat... hmm, niech ktoś spróbuję posiedzieć w domu 2 dni nie wychodząc i nie kontaktując się z nikim. Teraz sobie pomyślcie dlaczego ludzie piszą, że za pobicie grożą 3 lata, za akt pedofilski 2 lata. NIkomu źlę nie życzę, ale każdy kto źle życzy kibicom, mówi że wszystkich powinni pozmykać, niech mu pediofil dziecko dotknie, albo niech go pobiją pójdzie na policje i mu powiedzą(policja) że nie mogą nic zrobić, bo nie ma dowodów, nikt tego nie widział, albo stwierdzą że sam niech pan poda dane atakującego, spytacie pewnie, ale kibiców za race od razu złapaliście i skazaliście, albo dlaczego ten pedofil został wypuszczony, dlaczego za to grożą tylko dwa lata? przecież za odpalenie racy grozi 5 lat. Najgorsze jest to, że na to jest przyzwolenie publiczne, jak ludzie widzą , ze sie zwiekszyly kary dla kibicow, ograniczono im swobody myślą sobie \"i dobrze\", nas to nie dotyczy... Błąd was to dotyczy, ale jeszcze sobie z tego nie zdajecie sprawy, my też jesteśmy częścią społeczeństwa, więc rząd odbiera prawa społeczeństwu a społeczeństwo mu przyklaskuje, śmieszne prawda? Naprawdę nie szukam tu u nikogo zrozumienia, nie chce tłumaczyć kibiców, chciałbym tylko, żeby dorośli ludzi zaczeli myśleć samodzielnie. Odpalenie racy jest to czyn nie szkodliwy dla społeczeństwa a grozi za to 5 lat, zastanówcie się czy to jest adekwatana kara, w 5 lat można skończyć studia magistersie, co 4 lata są rozgrywane mistrzostwa, a jaki to szmat czasu, tu już tak na prawdę nawet nie o tą race chodzi tylko o to co się dzieję wokół nas. Ta raca zostaje tylko symbolem tego, ale jakże paradoksalnym raca która powinna rozświetlać gaśnie w ciemności umysłowej społeczeństwa.

~Gość (84.234. * .78) 13.11.2012 14:08

Dokładnie teraz większość młodych bezkrytycznie podchodzi do informacji. Ktoś dobrze mówi.

~ktoś (85.202. * .4) 13.11.2012 12:06

zarówno wśród kibiców, jak i wśród policjantów jest wiele wykształconych ludzi, i nie zgodzę się z tym, że ktoś wstąpił do policji bo nie umiał nic innego, każdy sam decyduje o swoim życiu, jednemu wystarczy tyranie w przodku za dobrą kasę, innemu względne trzymanie porządku na ulicach...każdy robi to co do niego należy, co do wyroków to niestety takie jest prawo, ale te prawo jest już od dawna, te kary dla gwałcicieli, zabójców i wszelkiej innej maści o której tutaj tak piszecie z oburzeniem ustalali politycy za czasów waszych \"ojców\"...i to do nich miejcie pretensje,a nie do obecnie rządzących czy tych co wcześniej, bo nie wywyższam tu żadnej partii....a sprawa matki z Sosnowca...jak jeszcze nie było pewne, że to ona jest zabójcą to jakie społeczeństwo było to oburzone, że Policja ją podejrzewa, że nie był to wypadek...ludzie w większości przypadków śpiewacie tak jak wam media zagrają, wierzycie we wszystko co się mówi w telewizji, a czasem wystarczyłoby choćby odrobina dystansu do tego co się zewsząd słyszy, ale niestety nie, wg mnie społeczeństwo się cofa, czego nie napiszą w internecie albo nie powiedzą w telewizji tego większość nie wie, bo sama nie jest w stanie tego wydedukować...tyle z mojej strony

~białyOO (89.73. * .1) 11.11.2012 13:19

tylko 2 tyś zł moim zdaniem to mało

~jastrzębianin (84.234. * .174) 11.11.2012 12:46

tak to sobie tłumacz, dowartościuj sie bo widocznie tego potrzebujesz. Racja to ze dzis GKS jest na 3 miejscu w 4 lidze to wasza zasługa...a raczej wina. Ale nie to tym chcialem powiedziec. To pilkarze strzelają bramki a nie wy. Nie dokładajcie sobie sukcesu bo z tego co wiem to niektórzy \"kibice\" przyczynili się do kar ktore klub musiał nie raz płacic za ich \"skuteczny doping\".

~Do Jastrzebianina (77.253. * .165) 11.11.2012 11:30

Myślisz że gdyby nie MY kibice to GKS Jastrzębie byłby dzisiaj na 3 miejscu po rundzie jesiennej w 4 lidze???My kibice jesteśmy siłą napędową tej drużyny,zarówno u nas jak i na wyjazdach.

~jastrzębianin (84.234. * .174) 11.11.2012 08:58

do @do pajaca z dołu, haha gościu na prawde myslisz ze piłkarze grają dla kibiców? Myslisz ze tak ciężko trenowali parę/parenaście lat tylko dla kibiców? Nie! Oni to robią dla siebie! Nie idealizuj bo rzeczywistośc jest calkowicie inna.

~do pajaca z dołu (77.253. * .165) 11.11.2012 04:27

Kibice to podstawa na meczu,gdyby nie oni to dla kogo by grali piłkarze???Najpierw pomyśl a póżniej pisz...

~Gość (84.234. * .78) 10.11.2012 19:26

A co do tego ma polityka?? W jaki sposób race mają wpłynąć na ciekawość meczu?? Na meczu nie kibice są gwiazdami którzy nam dostarczają rozrywki tylko piłkarze. A wy o tym zapominacie i łamiecie prawo więc kara musi być żeby się to nie powtarzało.

~KoniecTematu (79.191. * .141) 10.11.2012 16:10

Kobieta która zabiła dziecko jest wypuszczana na wolnośc zapraszana jako vip na pokazy mody dostaje mieszkanie w łodzi .Kibic który pracuje uczciwie ,płaci podatki i robi wszystko aby nawet nudny mecz stał sie ciekawym dostaje wyrok 5 lat . Wy dalej nazywajcie nas bandytami po tym co przeczytacie w mediach..

P.S
Nie wspomnę już o sytuacji jaka miała miejsce w Żywcu z kibicami Górala którzy zostali potraktowani jak najgorszy terrorysta ale co tam przecież POlicja w tym kraju jest idealna !!

~Patriota (79.191. * .156) 10.11.2012 15:36

nie wiem o co tyle halooo?! nie wolno odpalać rac, takie jest prawo, dobrze o tym wszyscy wiedzą i skoro złamali prawo to należy im się kara.

~do kibiców (84.234. * .78) 10.11.2012 12:05

Tylko że Ci wykształceni kibice nie maja kłopotów bo zachowują się kulturalnie i wstydzą że za tych co odpalili race :)

~antyPO (84.234. * .48) 10.11.2012 11:52

Piłka nożna dla kibiców!!! Z przykrością trzeba stwierdzić, że o to co walczyli nasi przodkowie jest niszczone. Wolność słowa i swoboda już prawie nie istnieje.

~Gość (84.234. * .174) 10.11.2012 09:28

Iksiu! Ja bym nie mieszał w to zjawisko partii politycznych bo tego typu incydenty zdarzały się za rządów każdej opcji

~głowa boli (85.202. * .19) 10.11.2012 00:25

http://jastrzebieonline.pl/news,3921,samochod-wbil-sie-w-drzewo-kierowca-byl-pijany.html przeczytajcie koniecznie ostatnie zdanie z tego art. pijak wbił się autem w drzewo i grożą mu dwa lata! tak wygląd sprawiedliwość PO POlsku. To chyba wystarczająco wyjaśnia wszystko w tym temacie.

~x (85.202. * .19) 10.11.2012 00:08

bo my kibice mamy swoje zdanie, a wy głosujecie na PO płacicie coraz większe podatki, ogranicza się wam swobody obywatelskie, ale wam to pasuje, bo uważacie że dla was jedyną swobodą powinno być napić się piwa w niedziele przy wiadomościach z tvnu. I nie nazywaj nikogo bezmózgowcem bo wśród kibiców są także wykształceni ludzi, a ty zapewne jesteś gamoniem bez szkoły jak się domyślam.

~Do kibiców (84.234. * .78) 09.11.2012 23:28

Jakbyście szanowali prawo i przepisy to byście nie mieli problemów. Proste jak drut ale do bezmózgowców to nie dociera więc jest jak jest a potem pretensje bo \"nie wiedziałem\" Haha.

~prezes (194.152. * .149) 09.11.2012 22:41

Zamknąć stadion i będzie spokój z pseudodebilami

~do łehehe (195.34. * .118) 09.11.2012 19:04

Tajniacy nie takie rzeczy robią, jak na tym filmie. Tylko że policja stoi ponad prawem, bo tam pracują same nieudoły, które nie znalazły pracy nigdzie indziej, stąd taka kondycja i patologia w policji.

~ łehehe (195.34. * .118) 09.11.2012 13:20

Zobaczcie jak działa nasze prawo. Kibic za odpalenie racy może dostać 5 lat puchy i wysokie grzywny, a psychopatyczny , niebezpieczny policyjny bandyta, który kopał po głowie przechodnia zostanie uniewinniony. Tu jest link http://www.sfora.pl/Prokurator-Policjant-mogl-kopac-demonstranta-Bo-byl-zdenerwowany-a49189

~Gość (83.22. * .228) 09.11.2012 13:11

Piłka nożna dla kibiców !!

~Gość (89.72. * .91) 09.11.2012 10:56

Art. 59 Ustawy o bezp imprez masowych
1. Kto wnosi lub posiada na imprezie masowej broń, w rozumieniu ustawy z dnia
21 maja 1999 r. o broni i amunicji (Dz. U. z 2004 r. Nr 52, poz. 525, z późn.
zm.8)), wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne lub inne niebezpieczne
przedmioty lub materiały wybuchowe,
podlega grzywnie nie mniejszej niż 180 stawek dziennych, karze ograniczenia
wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. Pretensje do rządu!!!! Trzeba zmienić to prawo

~Gość (78.133. * .246) 09.11.2012 10:12

statystyki podnoszą, policja chce pokazać się z jak najlepszej strony bo przecież odpalenie racy = największy bandzior na świecie. Policja jest pewnie z siebie bardzo dumna :)

~Ginger (194.146. * .110) 08.11.2012 22:53

Rozumiem, gdyby któryś tam odpalił jakieś petardy czy coś w tym stylu... Ale race? Fakt, trochę dymią, ale za to efekt jest super. Biorą się za sprawy, które nie wyrządziły nikomu krzywdy, a prawdziwi kryminaliści śmieją im się w twarz, odbywając niskie wyroki lub nie będąc wcale ukarani. Mam nadzieję, że sprawa skończy się dobrze dla tych kibiców.

~do łehehe (195.34. * .118) 08.11.2012 20:19

jak byś był ciut inteligentny, to byś wiedział , że \"chłopaków z Żywca\" nie było na tym meczu, bo milicja przetrzymywała ich bezprawnie na trasie, aż do momentu zakończenia meczu. Idź lepiej spakuj tornister, bo jutro klasówka z przyrody.

~Gość (217.237. * .188) 08.11.2012 19:48

Do sylwek.Ty to chyba jestes z policji.Race zawsze byly i beda.Szoda mi tych chlopakow

~Stefan (195.34. * .77) 08.11.2012 19:46

I dobrze.

~ktoś (89.73. * .237) 08.11.2012 19:38

Zawsze i wszedzie policja ...... bedzie!
I nikt tego nie zmieni

~Gość (83.30. * .37) 08.11.2012 19:28

Chłopak który odpali race żeby oprawa prezentowała się jak na największym poziomie , do której przygotował się dłuższy czas , pakował do niej własne zaoszczędzane pieniądze i dopingował swoją jedyną miłość ma dostać 5 lat ! ?

A kobieta co zabiła własne dziecko, okłamała całą społeczność jest na wolności i cieszy się zyciem przepraszam tu jest jakieś nie porozumienie \"Bo to Polska nie elegancja Francja\".

~roman z firmy (195.34. * .118) 08.11.2012 19:04

http://www.sfora.pl/Prokurator-Policjant-mogl-kopac-demonstranta-Bo-byl-zdenerwowany-a49189
Tu macie link, jak policyjny bandyta, który kopał po głowie przechodnia, zostanie uniewinniony!?! A za race 5 lat!?

~do obserwator (89.73. * .237) 08.11.2012 19:00

Trafiłeś w sedno sprawy!!!!! 100/100 a nawet 1000/1000

~do jastrzebskiej policji (89.73. * .237) 08.11.2012 18:57

Jestem ciekaw czy wyłapaliście tych co rzucali petardy???

~ łehehe (84.234. * .81) 08.11.2012 18:29

To jest homofobia, bo kibice GKSu chieli w ten sposób poderwać kibiców drużyny przeciwnej, zainmponować, karanie za to to nie w porządku, to jest przecież natura!

~Gość (84.234. * .174) 08.11.2012 17:54

Ja myslalem ze to zakaz stadionowy, ale zeby sie policja w to mieszala to mnie dziwi O_o

~Sylwek (85.219. * .45) 08.11.2012 17:47

Prawda jest taka, że czy słusznie czy też nie jest to zabronione. A jak ktoś łamie prawo jakie by nie było to musi ponieść tego konsekwencje.

~Gość (83.26. * .45) 08.11.2012 17:36

jedna wielka paranoja do 5 lat za odpalenie racy? czy to jest k****normlane?Chlop co wy***** 80 cos osob na utoi dostaie 21 lat a chłopak co odpaliłr ace 5 PARANOJA