Drogi Użytkowniku,

Dziękujemy za zainteresowanie portalem JastrzebieOnline.pl.

W związku z nowymi regulacjami o ochronie danych osobowych zaktualizowaliśmy chcemy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych przez serwis JastrzebieOnline.pl. Dbamy o to aby Twoje dane były bezpieczne. Jednocześnie informujemy o stosowaniu plików cookies.

Zaktualizowaliśmy w tym celu regulamin portalu oraz politykę prywatności i plików cookies – prosimy o zapoznanie się z nimi.

Klikając przycisk „przejdź do portalu” akceptujesz nowe postanowienia wymienionych dokumentów.

Zamknij komunikat
Pogoda na dziś zobacz prognozy
 1°-1°
17 stycznia 2013

Podsumowanie WOŚP: Uzbierano 105 tysięcy złotych

Podsumowanie WOŚP: Uzbierano 105 tysięcy złotych
fot. Damian Hetman / jastrzebieonline.pl

Jest już oficjalny komunikat jastrzębskiego sztabu WOŚP. Podczas tegorocznego finału jastrzębianie zebrali ponad 105 tysięcy złotych.

Zaraz po zakończeniu finału podawaliśmy szacunkową kwotę blisko 108 tysięcy złotych. Okazało się jednak, że po dokładnym obliczeniu pieniędzy przez pracowników Banku Spółdzielczego ostateczna kwota wyniosła 105 238,10 zł (z puszek oraz poszczególnych licytacji). To mniej niż wcześniejsze obliczenia, ale rekord z zeszłego roku i tak został podbity.

- Bardzo się cieszymy. Ciągle mówiliśmy sobie, że nie zależy nam na biciu kolejnego rekordu. Chcieliśmy tylko żeby tegoroczny wynik był chociaż porównywalny z ubiegłorocznym, a ta kwota jest dla nas miłą niespodzianką. Nie byłoby tego, gdyby nie praca wolontariuszy i hojność mieszkańców Jastrzębia oraz sponsorów - mówił szef jastrzębskiego sztabu WOŚP, Marcin Faryna.

Polub i udostępnij
Czytaj też

WOŚP w Jastrzębiu zebrał ponad 132 000 złotych! Jest rekord! WOŚP w Jastrzębiu zebrał ponad 132 000 złotych! Jest rekord!

Ruszają jastrzębskie licytacje na WOŚP Ruszają jastrzębskie licytacje na WOŚP

Dodaj opinię
Dodając opinię akceptujesz regulamin. Nie obrażaj, nie używaj wulgaryzmów, pisz na temat i nie pisz całych zdań wielkimi literami.
Opinie (9)
Koszty20.01.2013 13:47

A może by tak podać koszty organizacji imprezy: czyli wynajęcia hali, jej przygotowania do imprezy, koszty sprzątania, energii elektrycznej itp. oraz sumę wpływów od sponsorów na ten cel? To samo dotyczy całego kraju (podejrzewam, że sam koszt obsługi medialnej w postaci transmisji telewizyjnych i pracy zespołów realizatorskich, reporterskich przekracza wpływy). Jedyny zysk tej akcji to efekt społeczny, bo finansowy, przy uczciwym oszacowaniu kosztów, nie może być dodatni.

Sponsorzy że ho,ho.20.01.2013 13:39

Większość tych sponsorów to jak widać firmy, które ofiarowały gadżety na aukcję, a były one materialnie tak "wartościowe", że czapki z głów (kalendarze, smycze, kubki itp.). A najśmieszniejsze jest to, że wśród "sponsorów" wymieniono policję, straż pożarną, SM, czyli sponsorów za nasze czyli państwowe pieniądze. W ten sposób 90% kosztów tej imprezy ponosimy chcąc nie chcąc my czyli podatnicy.

Adi17.01.2013 20:31

Ano tacy sponsorzy co są na przyklad na stronie http://wospwjastrzebiu.pl/ 
Zjedz na sam dół. Jak widać troche ich jest

Unia17.01.2013 20:22

jakich sponsorów?

do Gość17.01.2013 18:09

a ile miało miasto wydać? miasto użyczyło hali a reszta kosztów pokryta jest od sponsorów. A ile pieniędzy rydzyk przyznaje na potrzebujących?

Unia17.01.2013 17:44

miasto wydało połowę tego co uzbierano, czyli wynik zbiórki po odjęciu kosztów wynosi tylko 50 000, czyli gdyby miasto nie wydało, a wpłaciło bezpośrednio na konto szpitala wyszłoby na to samo - bez żebrania, bez puszek.

Mieczysław17.01.2013 17:06

Aleks nie bądz taki do przodu. Mamy prawo wiedzieć ile miasto z naszych pieniędzy w to włożyło.

Pokaż wszystkie opinie (9)