Polary z logo firmy - jak wybrać odpowiedni model?
Polary przydają się wszystkim - od zdobywców ośmiotysięczników po małe dzieci. Te ubrania znakomicie sprawdzą się także w roli odzieży reklamowej, firmowej i roboczej. Tyle że wtedy potrzebne będą polary z logo firmy. By odpowiednio je dobrać, należy zwrócić uwagę na kilka ważnych parametrów. Sprawdź, czego nie możesz pominąć przy zamówieniu.
Fason polaru
Pierwsza decyzja powinna dotyczyć samego fasonu polaru, na jaki się zdecydujesz. W sklepach znajdziesz bluzy polarowe, ale także ubrania, którym zdecydowanie bliżej do kurtek.
Bluzy polarowe są lepiej dopasowane do ciała i nie krępują ruchów. Nadają się więc do prac wymagających większej mobilności. Z drugiej strony są rozwiązaniem nieco bardziej stylowym, dzięki czemu dobrze sprawdzą się jako strój wierzchni na delegacje wiosną czy jesienią.
Polary w formie kurtki mają luźniejszy krój. Możesz postawić na modele z kapturem lub bez. Te pierwsze będą bardziej funkcjonalne, lepiej nadają się na chłodne i wietrzne dni. Znakomicie sprawdzą się w roli odzieży roboczej, ale i reklamowej. Obdarowane nimi osoby niemal na pewno będą je nosić.
Materiał i gramatura
Zwróć też uwagę na materiał, z jakiego jest wykonany polar. Powinna być nim dobra dzianina poliestrowa. Wtedy polary z logo firmy nie tylko będą bardziej wytrzymałe, ale też łatwiej będzie je wyczyścić. Materiał dobrej jakości przekłada się też na lepszy wygląd.
Na komfort noszenia polaru duży wpływ ma również jego gramatura. To waga metra kwadratowego materiału, wyrażana w jednostce g/m2. Najcieńsze ubrania szyje się z mikropolaru, czyli materiału o gramaturze w okolicach 100 g/m2. Takie bluzy sprawdzą się nawet latem.
Większość polarów ma jednak gramaturę od 200 do 300 g/m2. Jeśli zależy Ci na dobrej izolacji i polarze, który sprawdzi się nawet zimą, szukaj ubrań o gramaturze co najmniej 340 g/m2.
Kolorystyka i miejsce na logo firmy
Polar powinien być kolorystycznie dopasowany do identyfikacji wizualnej firmy. Może mieć więc kolor nawiązujący do logo, ale też do barw budynków sieci zakładów firmy czy też innych ubrań roboczych bądź reklamowych. Trzeba jednak przy tym pamiętać, by kolor nie zlewał się z logo firmy - powinno być dobrze widoczne.
Sam wzór może znaleźć się w różnych miejscach. Wielkość i lokalizacja logo firmy powinny być powiązane z przeznaczeniem polaru. W reklamowych będzie mniejsze, za to w eksponowanym miejscu - najlepiej na piersi. W polarach roboczych można postawić na większe znakowanie i umieścić je także na ramieniu czy plecach.
Metoda znakowania polaru
Polarowa dzianina to materiał trudny do znakowania. Można skorzystać tylko z kilku metod. Najlepszym wyborem w większości przypadków jest haft komputerowy. To najbardziej wytrzymała technika, niestraszne jej pranie w wysokich temperaturach. Sprawdzi się więc na ubraniach roboczych. Zarazem dodaje ubraniom elegancji, w związku z czy nadaje się też do znakowania bardziej wyjściowych polarów.
Ograniczeniem haftu są problemy z odwzorowaniem szczegółów. W takim przypadku z pomocą przyjdą naszywki. To kawałki materiału znakowane wcześniej dowolną metodą i dopiero później przyszywane do polaru.
Trzecia opcja to folia flock. To technika podobna do termotransferu, polega na wgrzewaniu folii w polar. Daje ciekawy efekt wizualny - struktura folii flock jest bowiem zbliżona do zamszu.
Podsumowanie: jakie polary z logo firmy sprawdzą się najlepiej?
Jeśli chcesz wybrać dobre polary z logo firmy, musisz wziąć pod uwagę kilka parametrów. Najpierw zdecyduj o fasonie polaru. Zwróć też uwagę na jakość i gramaturę materiału. Dobierz kolorystykę polarów do identyfikacji wizualnej firmy. Trzeba też zdecydować, jak duże będzie logo i gdzie je umieścić - najlepiej zwykle na lewej piersi. Ważną decyzją jest wybór metody znakowania: opcje to haft komputerowy, naszywki i folia flock.
Materiał zewnętrzny