Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
najważniejsze że Pani zapłaciła za bilet, a po drugie kontrolerka sama sobie jest wina. Chamstwo za chamstwo. Oczywiście mogła zwrócić uwagę ale w sposób KULTURALNY skoro bycie czystym w autobusie jest jednym punktem w regulaminie. Wówczas pasażerce nie powinno się sprzedać biletu, a wypraszając ją powinno zwrócić się jej koszt przejazdu bo nie dotarła do celu.Napisany przez ~Gość, 21.05.2017 05:51
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.143.241.253 / ec2-3-143-241-253.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)