Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Wczoraj używając, bankomat w Kauflandzie po włożeniu karty i wpisaniu PINU oraz oczekiwanej kwoty pobrania ,zwrócił mi karte lecz nie wypłacił pieniedzy.Kaseta z pieniędzmi również byla zablokowana.Natychmiast zadzwoniłam pod nr ochrony bankomatu ktory byl na jego froncie a tam automat dzwoniacy firmy Solid Seciurit odebral i bardzo po cichu zaczął mi opowiadac teksty wciśnij 1lub 8 itp ,tak bardzo po cichu ze nawet na to w głośnomówiącej; opcji w telefonie nie mozna było usłyszeć o co Im chodzi. Do tego dodajmy szum w sklepie jako tlo hałasu utrudniajacego zrozumienie oraz moj stres bo kwota była znaczna.Wrescie odebrala jakas" dziunia " i zamiast wsluchiwac sie w co ja mowie zaczela ze ja krzycze choc ja ja slabo slyszalem ,ze oni odpowiadają tyłko za ochrone bankomatow a nie za obsluge i sie rozlaczyla bo ia krzycze mimo iz jej nie obrazalem.Na bankomacie nie ma innego numeru szczegolnie firmy go obslugujacego. Sprawa nalezala moim zdaniem do ochrony bo mogl to byc zamach na bankomat.Znalazlem nr Velobanku na ktory zadzwonilem i tam po informacji podano mi takze ze nie odpowiadaja za obsluge bankomatu ale potwierdzili mi takze ze z karty mi nic nie pobrano i byl to moze blad na łączach.Kwote pobralem drugi raz.Pytanie: co by bylo gdyby to jednak grupa przestepcza zrobila próbę oszustwa?!. .jakie jest zachowanie firmy ochraniajacej.,Rozmowa na nr ochrony z dnia 06.04. godz ..13;36. tel 226686006.mozecie odzyskac...Napisany przez ~KJM, 07.04.2023 11:51
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.147.47.177 / ec2-3-147-47-177.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)