Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:

Zgadzam się z KH - logo powinno być wynikiem dogłębnej analizy sytuacji obecnej w mieście, ale także jego przeszłości i planów na przyszłość (przedstawieniem pewnej wizji). Żeby stworzyć dobre logo należy wykonać profesjonalne badania, wyciągnąć z nich wnioski, opracować strategię działania (strategia promocji miasta - wpisana do Strategii Rozwoju Miasta) i dopiero na samym końcu opracować logo miasta (+system identyfikacji wizualnej), które będzie wykorzystywane m.in. do tworzenia pozytywnego wizerunku miasta nie tylko wśród jego mieszkańców, ale też wśród potencjalnych inwestorów czy turystów. Oczywiście samo logo nie wystarczy żeby przyciągnąć kapitał z zewnątrz. Zarówno w Polsce jak i na świecie zdarzają się znaki, które są namiętnie krytykowane przez opinię publiczną (przykład: Rybnik, Białystok czy Nowy Sącz - znaki pomimo krytyki - funkcjonują). Ale są też takie, które bardzo pozytywnie wpływają na odbiór danego miejsca przez osoby z zewnątrz czy samych mieszkańców, jak np. logo Nowego Yorku, a z naszego podwórka: Poznań, Kraków czy chociażby Katowice (Miasto Ogrodów). Oczywiście dobre logo nie wystarczy - potrzebne są odpowiednie działania władz miasta. Co do kosztów - oczywiście można się spierać, że lepiej byłoby naprawić jakiś chodnik czy postawić dzieciakom huśtawkę na placu zabaw. Zawsze są jakieś potrzeby \"wyższego rzędu\" - jednak wszystkie nie będą od razu zaspokojone. A OWN\'u nie naprawi się za 20-30 tys zł. I tak mi się nasuwa na myśl wydatek 300 tys złotych na doniczki przed Małą Galerią..... Jednakże miasto to nie tylko budynki, chodniki czy ulice (które niewątpliwie są bardzo ważne dla swoich mieszkańców). Co do naszego herbu - uważam że nie należy do najbrzydszych, jednakże powinien być wykorzystywany jedynie w sytuacjach - określmy to - \"wzniosłych\". Nie wiem czy herb miasta powinien być umieszczony np. na gadżecie jakim mogłaby być piłka nożna. Koniec końców - w mojej opinii nasze miasto zasługuje na dobre logo i hasło promocyjne. Takie mamy czasy, że w pierwszej kolejności \"patrzymy\". Jesteśmy wzrokowcami, obraz przemawia do nas bardziej niż słowo. Wszystkim zainteresowanym polecam artykuł: http://www.marketing-news.pl/theme.php?art=1649
Napisany przez ~JA-strzębie, 11.04.2014 19:11
W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.

Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.22.249.229 / ec2-3-22-249-229.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)