Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
@mieszek: Bilety czasowe z możliwością przesiadki to jest to. I to nawet 90-cio minutowe - jak np. w Tychach, ewentualnie np. przesiadka w inny autobus w ciągu np. 30 minut od wyjścia z poprzedniego - 1zł (jak w Rybniku, tylko tam jest 15 min., e-karcie lepiej liczyć przystanki niż czas). Czemu niektóre kursy wożą powietrze a w niektórych nie da się oddychać? Bo układ linii nijak się ma do dzisiejszych czasów (starsi mieszkańcy wiedzą, że to podpudrowany układ WPK, często nic poza numerem się nie zmieniło), badanie potoków pasażerskich jest traktowane chyba tylko jako zbędna biurokracja. Czego się spodziewać jak np. w soboty o 17:20 jedzie 107 a za nim 117? Stada, wszędzie stada. Zrobić coś, żeby przesiadki się opłacały, nowy układ linii uwzględniający przesiadki - pasażerowie się pojawią. Wtedy badania potoków pasażerskich i dostosowanie taboru. A, wiecie, że MZK woli niskowejściowe Kapeny z silnikiem EURO6 od całkowicie niskopodłogowych Sprinterków Mikrusa, które jeżdżą teraz? Od maja 50% taboru B i C (wszystko oprócz przegubowców) ma mieć silnik EURO6 (po co?). Za to najmniejsze pojazdy mogą mieć tylko kawałek niskiej podłogi. Zarżnięcie PKMu rękami Hetman jest pewne, Janeckiego chyba raczej też. Przyjdą prywaciarze to będziecie mieli powody do narzekania na przewoźnika (na organizatora już mamy).Napisany przez ~AleDom, 17.11.2014 12:30
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.145.33.230 / ec2-3-145-33-230.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)