Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
do Pasażerka do komentarza z dziś o godz 11:00 Nikt ci nie każe jechać do tego Biura Obsługi Klienta e - biletu na ul: Przemysłową Reklamacje można , wysłać z każdej poczty e mailowej - tylko w tej wiadomości napisać numer e biletu i ewentualnie jak się pamięta , w którym to było , dniu i o której godzinie był ten kur autobusem A jak ktoś jest ciekawski , czy dobrze mu system pobiera opłaty ,to może założyć konto na stronie podaję linka do niego https://e-biletmzkjastrzebie.com/rejestracja i na tej stronie dokonać , przez siebie wpisu w pole gdzie pisze Pełna nazwa + podać swoje Imię i Nazwisko w pole , gdzie pisze Użytkownik - wpisać swoje logo - może być np maks w pole , gdzie pisze Hasło - podaje się , hasło , które potem się pamięta podczas logowania do tego systemu w pole gdzie pisze adres e -mail = wpisuje się swój adres poczty e - mailowej może być -----@--- w pole , gdzie pisze powtórz swój e - mail - to ponowie się wpisuje ten sam co u góry jest wpisany i po prawidłowym wypełnieniu tego rejestracji - proszę zalogować się na swój podany e - mail i potem , na niego przyjdzie wiadomość , żeby potwierdzić , te konto i kliknąć , w ten linka co , będzie w tej wiadomości i jak będzie dostępny i aktywne te konto , to wchodzimy na linka https://e-biletmzkjastrzebie.com/logowanie Wpisujemy w pole Użytkownik - swój login czyli jak wyżej np mak Wpisujemy w pole Hasło - swoje hasło jakie podaliśmy w formularze rejestracji i logujemy i jak zalogowaliśmy się , do tego serwisu i następnie u samej góry mamy napis Twoja strefa :- naciskamy na nią i ukazuje się następujące pola naciskamy e - kartę i ponownie wyświetla się stan karty i dodaj kartę lub moje karty i tam wpisuje się , cały numer tego e biletu a jak jest imienny , to dla bezpieczeństwa podaje się pesel i po dobrym wpisaniu tego numeru tej e - karty możemy przejść w historię skasowania czyli postępujemy następni tak Twoja Strefa - - Stan Karty - Historia porponetki - Historia skasowań - doładowanie porponetki - zakup biletu okresowego twoja - strefa - i pod nim jest takie coś jak wnioski i reklamacje - wniosek o zablokowanie e biletu lub o wydanie duplikatu e biletu - i tez jest reklamacja pasażera - gdzie można napisać jakieś skargi , np Złożyć reklamacje z powodu błędnego poprania kasy za przejazd i to na tyle nic to trudnego , wiem że dużo ludzi przy wysiadaniu dużo błędów popełnia - przy wysiadaniu to tylko przykładamy kartę do kasowania i niczego nie naciskamy na kasowniku !! Najlepsze jest jak osoby które maja prawo do ulgi - wyrobić , sobie e bilet imienny z zdjęciem i , tam już jest na tym e bilecie ulga zapisana - i nie ma przymusowego już , wtedy naciskania na kasowniku literki U = w ten sposób sam kasowani pobiera opłatę , jak ulgowy przejazdNapisany przez ~Bastek00, 09.10.2015 15:06
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.148.108.201 / ec2-3-148-108-201.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)