Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Kapitalizm mówi jak jest. Za to Gość z 14:14 nie widział na oczy budżetu MZK - te \"minimalne zyski\" to ponad 14 mln zł w skali całego MZK (gdzie wpływy z dotacji gmin to ponad 25 milionów). Czyli jeżeli udział Jastrzębia we wpływach z biletów jest taki sam jak w dotacjach to jastrzębianie kupują rocznie bilety za jakieś 7 mln zł. To by się zgadzało, bo Warbus weźmie z obsługę linii niecałe 20 mln zł rocznie. Oczywiście, Warbus (razem z PKM, Mikrusem i chyba Kłosokiem) będzie wyjeżdżał liniami poza Jastrzębie. ZTCP w tym przetargu nie było za to 130 i 132 (ta linia jest w przetargu na \"Wodzisław bez Wodzisławia\", gdzie prawdopodobnie pojedzie Kłosok i A21). To by trzeba było przeanalizować, ale co do zasady finansowanie MZK w części jastrzębskiej to: 12 mln zł od Jastrzębia, jakieś kilka milionów od Żor, Zebrzydowic, Pawłowic, Mszanej, 6-8 mln zł z biletów, ok. 500 tys zł z opłat dodatkowych. To w sumie daje ponad 20 mln zł, które wędruje do Warbusa (dalej do PKM, Mikrusa i zapewne Kłosoka) i na działalność MZK.Napisany przez ~AleDom, 21.03.2016 16:01
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.191.195.105 / ec2-18-191-195-105.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)