Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
pasażerowie z pretensjami dzwonią do PKM że czekają na autobus a tu klapa nic nie jedzie, a okazuje się że kurs czy linię w całości obsługuje firma z warszawy, jak się dzwoni do organizatora czyli do MZK, to odpowiadają że nic im nie wiadomo i w tej sprawie odsyłają do przewoźnika czyli PKM a nie do WARBUSA. Nie wykonanie kursu jest podstawą do rozwiązania umowy z przewoźnikiem, gdyby to był PKM to już dawno umowa byłaby rozwiązana.Napisany przez ~jonek , 24.06.2016 11:15
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.223.210.249 / ec2-18-223-210-249.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)