Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
A jak nie przyjedzie "twój" autobus to właśnie będzie te owe 10 % nie zrealizowanych połączeń . Komu wy taką fastrygę wstawiacie .Uwzględniają 90 % reklamacji , a jak ty przyjdziesz to okazuje się ze jesteś właśnie w tych pozostałych 10% których nie uwzględniają NUMER STARY JAK ŚWIAT.Napisany przez ~Pasażer 57, 18.02.2019 07:28
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.119.137.175 / ec2-18-119-137-175.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)