Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Zgadza się. Przykładowo Katowice zaczynały od bodajże 3-4 stacji. Dziś jest kilkanaście. Mieszkańcy nie muszą mieć swoich rowerów. Te mają na wyciągnięcie ręki. Zostaje im kasa w kieszenie np. na rozrywkę. Odczują to mali lokalni przedsiębiorcy. Okazuje się, że tysiące ludzi zamiast komunikacji miejskiej wybierają rowery. Miasto może ograniczyć ilość organizowanych kursów. Wyda mniej pieniędzy. Tysiące osób na rowerach, to ludzie bardziej zdrowi. 15 min jazdy dziennie na rowerze ma zbawienne skutki dla serca itd. Nie trzeba kosztownego leczenia. Ludzie wybierają rower zamiast samochodu. Nie trzeba budować parkingów, a zamiast tego sadzić drzewa, która niwelują smog, podtopienia w mieście itd. Drogi wolniej się zużywają. Remonty robi się rzadziej. Itd. Biorąc po uwagę całkowity bilans montażu rowerów miejskich należy uznać za INWESTYCJĘ. Miasto wkłada 200 000 zł, a korzyści ma znacznie większe.Napisany przez ~do One, 29.06.2017 16:42
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.118.28.217 / ec2-18-118-28-217.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)