„Nadal robimy to lepiej. Tylko ostrzej”. MAX Premium Burgers prezentuje nowego Burgera Rywala
MAX Premium Burgers po raz kolejny podnosi poprzeczkę w branży fast food, stawiając wyzwanie nie tylko konkurencji, ale przede wszystkim sobie. 7 listopada zadebiutował nowy Burger Rywala, który oferuje wyjątkowe połączenie piklowanych papryczek jalapeño i kremowego sosu aioli. Rywal No. 2 jest dostępny w czterech wariantach: z wołowiną, wołowiną z bekonem, chrupiącym kurczakiem oraz roślinnym Plant Beef.
W tym sezonie rywalizacja się zaostrza
Tej jesieni MAX Premium Burgers wprowadza ostre smaki do swojego menu, prezentując nową wersję Burgera Rywala, który podbił serca polskich gości. Jego sukces jest niezaprzeczalny – już w pierwszym tygodniu sprzedano więcej Burgerów Rywala niż zakładano na okres od 15 listopada ubiegłego roku do końca 2023 roku.
MAX Premium Burgers uważa, że branża fast food ma jeszcze wiele do zrobienia w zakresie smaku, jakości oraz działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Dlatego jesienią 2023 roku firma rozpoczęła kampanię „Zrobiliśmy to lepiej”, która miała na celu podkreślenie zaangażowania sieci w ciągłe podnoszenie standardów i dostarczanie produktów, które spełniają oczekiwania gości.
W dniu premiery Burgera Rywala sprzedaż w restauracjach MAX Premium Burgers w Polsce wzrosła dwukrotnie w porównaniu z dniem poprzednim. Między 15 a 30 listopada sprzedaż nadal rosła, a Burger Rywala pojawiał się w co drugim zamówieniu, co doprowadziło do wyprzedania się składników w niektórych restauracjach. Od premiery Rywala 15 listopada ubiegłego roku do końca 2023 roku sprzedaż w restauracjach MAX w Polsce wzrosła o ponad 50% w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim – to rekordowe osiągnięcie w 56-letniej historii MAX.
Hasło „Nadal robimy to lepiej. Tylko ostrzej” idealnie oddaje ducha rywalizacji, który napędza MAX Premium Burgers na każdym rynku. Nowa odsłona Burgera Rywala to odważne, lekko pikantne wejście w nowy sezon, oparte na składnikach najwyższej jakości.
– Po sukcesie, jaki osiągnęliśmy w ubiegłym roku, postanowiliśmy ponownie podjąć wyzwanie w tym, co dla nas najważniejsze: smaku, jakości i zrównoważonym rozwoju. Nie boję się powiedzieć, że po raz kolejny zrobiliśmy to lepiej. Nowy Rywal jest dowodem, że nasze motto wyraża nasze zobowiązanie do ciągłego doskonalenia się i stawiania wyzwań sobie oraz konkurencji. Nowe smaki, ta sama satysfakcja – mówi Richard Bergfors, CEO MAX Burgers.
Nowe smaki, ta sama satysfakcja
Burger Rywala No. 2 to nowe połączenia smaków. W tej odsłonie sos na bazie szwedzkiej borówki i dipu BBQ został zastąpiony pikantnymi, piklowanymi papryczkami jalapeño i kremowym sosem aioli. Rywal No. 2 łączy intensywną ostrość z delikatnym, czosnkowym smakiem, tworząc harmonijną kompozycję. Każda wersja tego burgera serwowana jest z ciągnącą się mozzarellą zapiekaną w chrupiącej panierce i soczystym kotletem do wyboru: wołowiną, wołowiną z bekonem, chrupiącym kurczakiem lub roślinnym Plant Beef. Całość zamknięta jest w złocistej, dobrze znanej fanom MAX bułce Frisco.
– W swoich przepisach lubię eksperymentować ze smakami. Burger Rywala to dla mnie ważny projekt – wspominam z sentymentem moment, gdy tworzyłem jego pierwszą wersję, dlatego praca nad nową jest dla mnie szczególnie ekscytująca. W nowym Rywalu postawiłem na kontrasty – słodycz zastąpiłem nutą ostrości, by dodać odrobinę ciepła w chłodne, jesienne dni – mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni MAX Burgers. – Tworzenie burgerów to nasza pasja, a przełamywanie schematów w branży fast food – nasza misja. W każdej nowej recepturze kieruję się zasadą najwyższej jakości składników, aby sprostać gustom naszych gości. Jestem ciekaw, jak przyjmie się nowa wersja Rywala i mam nadzieję, że znajdzie liczne grono fanów.
Oryginalny Burger Rywala, z sosem na bazie szwedzkiej borówki i dipu BBQ, nadal jest dostępny w menu w pięciu wariantach. Zarówno Rywal, jak i Rywal No. 2 to jedne z największych i najbardziej premium burgerów w ofercie MAX – duże, sycące i satysfakcjonujące, niezależnie od wybranej wersji.
Ceny nowego Rywala zaczynają się od 28,45 zł, a w zestawie z dodatkiem i napojem – od 37,95 zł. Burgery są dostępne od 7 listopada we wszystkich restauracjach MAX w Polsce, a także w aplikacji MAX Express, na stronie internetowej oraz u partnerów dostarczających zamówienia.
Więcej informacji: https://www.maxpremiumburgers.pl
Artykuł sponsorowany