Terenowe punkty obsługi klienta działają. Odwiedziło je ponad tysiąc osób
Terenowe punkty obsługi klienta MZK uruchomiono w sierpniu i wrześniu w siedmiu miastach. Największym zainteresowaniem cieszyło się biuro w Rydułtowach. Odwiedziło je 209 osób. Nieco mniej, bo 177 pasażerów, skorzystało z obsługi w Czerwionce-Leszczynach. Sporym zainteresowaniem cieszyły się punkty w Pawłowicach, Pszowie i Radlinie. Każdy z nich odwiedziło ponad 140 osób. W Żorach zjawiło się 109 pasażerów, natomiast w jastrzębskim magistracie 102.
Przez 19 dni pracownicy Międzygminnego Związku Komunikacyjnego udzielali informacji dotyczących zmiany rozkładu jazdy, obowiązujących ulg i zasad korzystania z komunikacji miejskiej. Na miejscu było możliwe załatwienie wszystkich spraw związanych z wyrobieniem e-biletu lub jego aktualizacji. We wrześniu uczniowie mogli przedłużyć ulgę szkolną, stawiając się w punkcie z ważną (podbitą na kolejny rok szkolny) legitymacją. Zakres obsługi był identyczny jak ten w Biurze Obsługi Klienta w jastrzębskiej siedzibie MZK przy ul. Przemysłowej.