Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Władze wydały 2 mln zł na promocję miasta

- Na miejskie gadżety, wielkie imprezy i wyjazdy na międzynarodowe tragi, miasto wydaje grube miliony! - donosi portal naszemiasto.pl. W mijającej kadencji władze wydały ponad 2 miliony złotych na ten cel.

Władze wydały 2 mln zł na promocję miasta

- Produkowanie miejskich gadżetów, tworzenie prezentacji multimedialnych, finansowanie lokalnych drużyn, organizowanie Dni Jastrzębia oraz wystaw na targach promocyjnych, to tylko niektóre z setek działań, jakie podejmuje nasze miasto, żeby wypromować się na zewnątrz. W sumie w mijającej kadencji władze wydały ponad 2 miliony złotych na to, żeby Jastrzębie-Zdrój było rozpoznawalne nie tylko w całym kraju, ale i na świecie - czytamy w portalu.

- Najwięcej wydajemy na produkcję miejskich gadżetów. Możemy się już pochwalić sporym wyborem. Od książek prezentujących historię i najciekawsze miejsca w naszym mieście, po kubki, długopisy, koszulki, czapki i smycze. Wszystkie gadżety rozdajemy na różnego rodzaju targach promocyjnych, w których uczestniczymy. Często wykorzystujemy je również, jako prezent dla gości z zagranicy lub nagrodę w organizowanych przez nas konkursach - wyjaśniała Katarzyna Wołczańska, rzeczniczka Urzędu Miasta.

Na nowe miejskie gadżety miasto wydaje około 100 tysięcy złotych rocznie, w tym roku było to aż 160 tysięcy. Miasto promuje się też na innych imprezach. - Prezydenci równie chętnie pokazują się i fotografują na międzynarodowych imprezach. Podczas mijającej kadencji władze nie przepuściły żadnej z okazji i odwiedziły m.in. Forum Gospodarcze Śląsk w Katowicach, Europejski Kongres Gospodarczy, Festiwal Promocji Miast i Regionów, Gdańskie Targi Turystyczne i Targi EXPO Real, które odbywały się rok temu w Monachium - przypomina portal.

- Na te ostatnie targi wydaliśmy najwięcej, bo aż 27 tysięcy złotych. Są to jedne z największych tego typu targów. W ciągu dwóch dni odwiedziło je 21 tysięcy osób z 73 krajów - mówi Wołczańska.

Oprócz tego miasto dofinansowuje kluby sportowe. Logo miasta znajduje się na koszulkach piłkarzy i hokeistów. - Sposobem na przyciągnięcie inwestorów i promocję miasta ma być także multimedialna prezentacja, czyli tak zwany wirtualny spacer po mieście, za stworzenie którego miasto zapłaciło prawie 15 tysięcy złotych. Ale na tym nie koniec. Dobrym sposobem na przyciągnięcie do miasta ludzi z sąsiednich gmin są koncerty gwiazd organizowane w ramach Dni Jastrzębia, na które urzędnicy nie szczędzą grosza. Co roku z tej okazji na scenie pojawiają się takie sławy jak: Bajm, Feel, In- Grid, czy Danzel - podsumowuje portal nasze miasto.

7 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~zbyszek (84.10. * .210) 14.11.2010 18:16

100tyś na tvkanon jak nie więcej !!!!!!!!

~qwerty (195.34. * .177) 11.11.2010 00:40

Panie prezydencie! Banery poza miastem! billboardy, spoty telewizyjne! Nie długopisy, breloczki i jastrząbki do wpinania w klapę marynarki! Ma nas być widać poza miastem!!!

~zygzak (84.234. * .174) 11.11.2010 00:22

Mnie ciekawi gdzie są te materiały promocyjne? Znając życie to pewnie jakieś materiały reklamowe typu długopisy, książeczki są rozdawane radnym i oni rozdają ludziom po znajomości. Promocji w tym żadnej nie ma bo przecież Jastrzębie ma reklamować się poza Jastrzębiem. Chyba mam rację?

~szakal (89.174. * .253) 11.11.2010 00:02

Tak, dobrze pamiętam obszerne artykuły z przed ponad roku o tym, że prezydent Janecki ma w \"najbliższych\" terminach stworzyć billboardy interaktywne na każdej drodze wjazdowej do nasze miasta ... No i na terminach się zakończyło ale ... ! Żory dały rade. Rybnik dał rade. Wodzisław dał rade. Widocznie dla włodarzy w naszym mieście bardziej liczy się to czy ul. Żytnia będzie oświetlona czy nie ...

Panie Prezydencie nie tędy droga.

~nickodleon (84.10. * .221) 10.11.2010 23:33

skoro prezydent szuka inwestorów promując miasto w super expresie to dziękuję. Inwestorów Panie Prezydencie szuka sie wśród czytelników innych gazet ;)

~Obserwator (84.10. * .221) 10.11.2010 20:41

straszna kwota ale tej promocji jakoś nie widać. Skoro Prezydent pojmuje promocje jako produkcję gadżetów to niestety nie dziwię się że to miasto wyglada jak wygląda.

~gość (84.234. * .174) 10.11.2010 20:04

Trzeba się promować ale dlaczego tyle tego akurat tuż przed wyborami? :)