Sprostowanie UM na temat artykułu o reklamie
4 listopada opublikowaliśmy w portalu artykuł na temat reklamy miasta w dodatku Dziennika Zachodniego. Urząd Miasta wystosował sprostowanie, które zamieszczamy poniżej.
W portalu JastrzebieOnline.pl 4 listopada ukazał się artykuł "Reklamowali Jastrzębie-Zdrój w Jastrzębiu-Zdroju", w którym znalazły się błędne informacje.
Nieprawdą jest, że w bezpłatnym dodatku Dziennika Zachodniego Ekstra większość treści poświęcona była reklamowaniu Jastrzębia. Miasto Jastrzębie-Zdrój zamówiło w nim dwie strony materiału promocyjnego, który jest wyraźnie oznaczony jako reklama i nie dotyczy on JTBS "Daszek". O zawartości pozostałych materiałów opublikowanych na łamach gazety decydowała redacja bądź inni reklamodawcy.
\"Miasto zamówiło\" dwie strony. Czego więc się \"miasto\" czepia? Czy za te dwie strony zapłacone nie było innych wymogów, np. pisanie o samych dobrych stronach \"miasta\" - czytaj prezydenta?