W Jastrzębiu-Zdroju powstaje nowe centrum handlowe. To będzie największy tego typu obiekt w regionie
Budowa rozpoczęła się w sierpniu, a jej zakończenie planowane jest na przyszły rok. W nowej galerii będzie działać 15 sklepów popularnych marek.
Karuzela w miejsce dawnego placu manewrowego szkół jazdy
Zgodnie z harmonogramem zakładanym przez inwestorów 2 sierpnia rozpoczęły się prace budowlane związane z realizacją nowego centrum handlowego Karuzela Jastrzębie-Zdrój przy skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II i Broniewskiego, na terenie dawnego placu manewrowego szkół jazdy. Generalnym wykonawcą została spółka CFE Polska.
W kompleksie znajdzie się łącznie 15 sklepów. Wśród najemców będą sklepy, m.in.: Carrefour, Jula – szwedzki sklep dla majsterkowiczów, profesjonalistów i wszystkich osób aktywnych, Rossmann, Pepco, Sinsay, RTV Euro AGD, Martes Sport, Kakadu Zoo czy Dealz. Zewnętrzny parking zapewni klientom 350 miejsc postojowych.
Otwarcie Karuzeli Jastrzębie-Zdrój planowane jest w II kwartale 2024 roku.
To będzie największy tego typu obiekt w regionie
– Przy wyłonieniu generalnego wykonawcy dla tego projektu kierowaliśmy się wyborem firmy, która posiada duże doświadczenie przy realizacji obiektów handlowych oraz cechuje się wysokimi standardami i terminowością swoich usług. Zgodnie z realizacją długofalowej strategii, naszym priorytetem jest wprowadzanie na rynek wyłącznie wysokiej jakości, nowoczesnych kompleksów handlowych odpowiadających na oczekiwania najemców oraz klientów – mówi Magdalena Dobrowolska, Project Manager w Karuzeli Jastrzębie-Zdrój.
Karuzela w Jastrzębiu-Zdroju jest budowana w formie tzw. „parku handlowego”, tj. jako parterowy obiekt z wejściami do sklepów bezpośrednio z jednopoziomowego, naziemnego parkingu i będzie największym tego typu obiektem w regionie. Projekt cechuje dogodna lokalizacja w zdrojowej części miasta z komfortowym dojazdem poprzez rondo na przedłużeniu ulicy Broniewskiego, które jest również realizowane w ramach inwestycji.
Karuzela - co to za biznes?
Spółka Karuzela Zdrój, która jest inwestorem w centrum handlowym w Jastrzębiu-Zdroju, jest wspólnym przedsięwzięciem Karuzela Holding i Mitiska REIM. Obiekty realizowane przez to joint-venture są tworzone w miastach o wielkości 20 tys. - 90 tys. mieszkańców. Obecnie pod nazwą Karuzela działa 8 obiektów o łącznej powierzchni ponad 90 tys. mkw., w ośmiu miastach w Polsce. W chwili obecnej trwają również budowy w Białej Podlaskiej i Świebodzinie, co da łącznie powierzchnię ponad 130.000 mkw. w 2024 roku.
Czyli na konkretne zakupy nadal będziemy jeździć do Katowic, Bielska, Rybnika, czy nawet do Żor... Obrażają nas tymi badziewiatymi sklepami, w każdym centrum handlowym takimi samymi. Czy Jastrzębianie nie zasługują na coś lepszego, na wyższym poziomie? Kto o tym decyduje? Nie mówcie, że znów mieszkańcy zadecydowali, jak o siłowniach i parkach kieszonkowych...