W końcu ruszyła platforma e-usług publicznych
Elektoniczny system obiegu dokumentów dla mieszkańców Jastrzębia-Zdroju jest już dostępny. Sprawy można załatwiać pod adresem e-miasto.jastrzebie.pl.
Mieszkańcy miasta będą mogli przez stronę internetową złożyć wnioski czy sprawdzić na jakim etapie znajduje się ich sprawa. Miejska Platforma e-Usług Publicznych (MPe-UP) obsłuży interesantów jednostek podległych Urzędowi Miasta np. MOSiR, MOK czy szkoły i przedszkola. Natomiast sam Urząd Miasta jest obsługiwany przez system SEKAP.
Platforma e-Usług Publicznych kosztowała prawie 6 mln zł, z czego 85% zostało pokrytych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013.
Cóż to za rewolucja, że mogę na stronie systemu SEKAP pobrać formularz w formacie pliku pdf, później muszę go wydrukować, wypełnić i dostarczyć do urzędu?r Przecież takie \"udogodnienia\" można pobrać ze strony UM. Za co zapłacono 6 mln zł?
Jak na razie to jest tylko atrapa elektronicznego obiegu dokumentów. Uruchomili stronę, żeby nikt nie mówił, że zapłacono za nic, ale zawartość budzi tylko śmiech.