Wiadukt na Piłsudskiego przeszedł do historii
Wiadukt na al. Piłsudskiego został rozebrany. Nie ma po nim ani śladu. Dalsze prace wkraczają w nowy etap. Koszt przebudowy wiaduktu to prawie 18 mln zł.
Zakończyły się już roboty rozbiórkowe przy wiadukcie na Alei Piłsudskiego. Stary, dwuprzęsłowy wiadukt został usunięty, a teren, na którym obiekt się znajdował, przygotowywany jest właśnie do dalszych robót.
- Firma Eurovia, która wygrała przetarg na budowę wiaduktu, musi w tym miejscu zbudować dwa niezależne mosty - osobno dla każdej z jezdni. Równolegle budowane jest rondo turbinowe, które stanie przed wiaduktami, łącząc Aleję Piłsudskiego z ulicami Północną i Graniczną. Będzie miało ono średnicę aż 28 metrów - informują urzędnicy.
Mimo trwających prac, firmy, które mają swoje siedziby w pobliżu wiaduktu, nadal działają. Dojazd do nich prowadzi ulicą Pszczyńską. Koszt przebudowy wiaduktu to niemal 18 milionów 370 tysięcy złotych.
Niesamowita historia
Wykazujesz poważne objawy niepoczytalności spowodowane rozpadem neuronów w mózgu. Szans na leczenie nie masz żadnych.
Jak trzeba być inteligentnym aby budować wiadukty nad niepotrzebnym otworem w ziemi .
Operatorzy 2 koparek w tle.Może Panowie pofatygowali by się z 300m w kierunku zachodnim. Tam stoi taki niepotrzebny nikomu biurowiec. Można go śmiało rozwalić z zawartością w godzinach niby ich pracy.
Mateuszek ogłosiła że urzędasy będą pracować w zamknięciu. A nasza figurantka z fotosika ten burdel zamknęła już w marcu.
Wystarczyło zasypać kuruszoym kamieniem wyasfaltowac i gotowe . W dwa miesiące było by po sprawie.Tak jak to zrobiono na ul.Kościelnej. No ale mrzonki naszej Mocnej Figury o kolei są mocniejsze i najlepsze jest to iż wiadomo ze żaden pociąg tamtędy nie pojedzie . I wydano tyle pieniędzy. Fajnie się wydaje nie swoje pieniądze.!!!
Żenada I brak kompetencji w zarządzaniu ...tyle w temacie.
Tempo prac jest rekordowo szybkie a kierownik budowy Prezydentowa to wielki fachowiec .
komentarze pod artykułem pokazuję co mieszkańcy sądzą o sposobie zarządzania miastem.
Do"benek"
Pełny szacun za bardzo budujący tekst, włożyłeś dużo intelektu tworząc ten tekst , brawo
Teraz Pani Hetman powinna przejść do historii bo żaden pociąg tamtędy nie pojedzie i można było zrobić to taniej.
On już dawno przeszedł do historii, kiedy zaniechano jego konserwacji i badania stanu technicznego
Cała ta ópadajonca osada gurnicza przehodzi do chistorji. Pytanie głuwne jest jedno: kto ostatni zgasi światło?
Pani prezydent i tak to zostawić przecież to też sukces,,0