Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Brudna kampania z aborcją w tle? Jest decyzja sądu

W ostatnim czasie na terenie naszego miasta pojawiły się banery i ulotki na temat popierania przez posła Platformy Obywatelskiej, Krzysztofa Gadowskiego, prawa do aborcji. Osoby, które rozpowszechniały informacje muszą je teraz sprostować, bo zgodnie z decyzją sądu są nieprawdziwe.  - Te informacje są nieprawdziwe. To kampania oszczerstw i kłamstw pod moim adresem - mówi poseł PO.

Brudna kampania z aborcją w tle? Jest decyzja sądu

Sprawa dotyczy pikiet i rozpowszechniania informacji na temat popierania prawa do zabijania i aborcji przez posła Krzysztofa Gadowskiego. Takie banery z wizerunkiem posła i martwego płodu, pojawiły i ulotki pojawiły się m.in. pod kościołami, na ulicach miasta czy w urzędzie miasta. Rozpowszechniali je m.in. Marek G. i Daniel G. Pierwszy z nich kandydował w 2014 roku na radnego z ramienia Prawa i Sprawiedliwości.

- W związku z tym, że takie informacje pojawiły się w czasie przedwyborczym skierowałem sprawę do sądu. Te informacje są nieprawdziwe - mówił Krzysztof Gadowski.

15 października Sąd w Rybniku uznał, że stwierdzenia o popieraniu przez posła PO aborcji są nieprawdziwe i nakazał osobom, które rozpowszechniały informacje ich sprostowanie. Decyzja została podjęta na podstawie analizy głosowań Krzysztofa Gadowskiego. Daniel Grygierek złożył odwołanie do Sądu Apelacyjnego, jednak ten podtrzymał poprzednie postanowienie.

Ludzie

Krzysztof Gadowski

Poseł na Sejm RP

100 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~bolek (31.179. * .1) 02.11.2015 09:40

ja nikogo nie stawiam na jednej szali droga Matko!

~społeczeństwo (93.179. * .250) 30.10.2015 16:29

......efekt też macie super: poseł w sejmie a dzieci i ludzie pokrzywdzeni!!! Nic tylko pogratulować!!! A ilu ludzi teraz spogląda na katolików jak na szaleńców z berecikiem na głowie???? Jeszcze raz ukłon i gratulacje!!!

~Matka (172.20. * .247) 30.10.2015 07:50

bolek jak nie widziałeś niczyjego sprzeciwu to chyba ślepy i głuchy jesteś! A i dobre, że tych pikietujących .... nie powiem kogo stawiasz na jednej szali z ludźmi rozpowszechniającymi pornografię i wszech obecny wulgaryzm - bo do takich należą. A dlaczego dzieci piją i palą bo reklamy tych super produktów są wszędzie i młodzi uznają to za coś normalnego, za coś co mogą dorośli więc lepiej smakuje. Akcja pikietujących powoduje u nich znieczulice i skutek takich protestów jest i bedzie odwrotny.

~bolek (31.179. * .1) 29.10.2015 23:36

Tyle ludzie się gorszy, ale jakoś nie słyszałem sprzeciwu kogokolwiek na wszech obecny wulgaryzm w telewizji, na ulicy, itp. a kodeks wykroczeń tego zabrana ale wszyscy milczą i nikt się nie burzy ciekawe.
Pornografia jest zakazana a w nie jednym sklepie dzieci patrzą na gołe d... itp. i też nikomu to nie przeszkadza.
Nieletnim alkoholu się nie sprzedaje, a tyle młodzieży chodzi pijanej, ale to jest w porządku. Papierosy zakazane a ile dzieci pali?
Więc ludzie co wy tu piszecie żenada!

Olek czy aby na pewno mądry wie co robić. Co to jest mądrość? Ile ludzi dokonuje aborcji z niewiedzy, tak niestety z niewiedzy.

społeczeństwo \"Wiemy kto i jak głosował\" oj a niby gdzie się tego dowiedziałeś? Przecież nawet sam zainteresowany poseł nie pamięta już jak głosował i twierdzi inaczej nawet sąd uznał hm no właśnie co?

~społeczeństwo (93.179. * .250) 29.10.2015 21:25

Wiemy kto i jak głosował! Idiotami nie jesteśmy więc nie zmuszajcie nas do oglądania takich zdjęć bo to z pewnością zdjęcia dla min 16 plus a nie dla małolatów i wrażliwych. Dlaczego nas nie szanujecie?

~Olek (93.179. * .250) 29.10.2015 21:15

A to że w sklepie jest alkohol to znaczy że każdy będzie alkoholikiem kto mądry to wie co ma robić a kto jest jaki jest wystaje na przystanku z plakatem który gorszy innych i myśli że coś zdziałał a tak naprawdę zabija ostatnie oznaki człowieczeństwa powodując ogólna znieczulice tak jak pisali wcześniej IS nic więcej

~olek (31.179. * .1) 29.10.2015 19:33

Dokładnie im zależy tylko na jednym na obronie tych, których nikt nie chce bronić, a sami się bronić nie mogą.
\"Pogrywki politycznej\" dobre czy społeczeństwo nie ma już prawa, aby ich informować jak kto głosuje?
Nikt nikomu nie mówił jak ma głosować, czy na kogo ma głosować, albo nie głosować.

~Matka (31.61. * .20) 29.10.2015 18:29

Lukass a jak nazwać ludzi którzy atakują psychikę naszych dzieci? I nie w ramach walki o życie a w imię pogrywki politycznej? Czy oni zastanowili się nad tym ile osób skrzywdzili? Nie im zależy tylko na jednym. Zbyt czytelne

~Lukasss (83.22. * .249) 27.10.2015 12:08

ODA, Porównywanie pikietujących do terrorystów, podprogowa promocja aborcji?
Wymiękam... brak słów.

~ODA (93.179. * .250) 24.10.2015 06:56

To nic więcej jak promocja zła. Kto z państwa posiada te fotografie? Czy jeśli aborcja, jest czynem zabronionym to lekarz, który jej dokonał zaprasza ludzi i woła proszę zróbcie mu teraz zdjęcie? Nie taki lekarz robił to i robi w konspiracji, boi się potępienia społeczeństwa. A oni w imię tzw. walki o życie dzieci promują zło. Wyłapują biednych ludzi, którzy są słabi, piorą im mózgi, że w imię tzwn. Dobrej walki a potem wysyłają ich na ulice, pod kościół. Dlaczego stoją przed kościołami, skoro tam są ludzie świadomi w tym temacie. Bo ich celem nie jest walka o życie. Ich celem jest uznanie tego obrazu za coś normalnego, dlatego polują na tych najmłodszych. Oswoją ich z obrazem, bo to przecież nic złego, mama wytłumaczy ze niestety są mamy, które zabijają zamiast chronić i powie, że to niegodne. Dziecko dorasta w przekonaniu, że takie czyny się zdarzają, bo przecież od dziecka widzi zwłoki dzieci na ulicach, ciężarówkach, pod kościółkiem. To powoli staje się normalnością życia codziennego. A potem zaatakują tak działa IS pokazując publicznie, że dokonali egzekucji. Promocja zła jest niedozwolona. Działają jak SE#TA i to pod przykrywką kościoła bo tam już zaatakowali słabych wmawiając im że tak powiino być, że nie ma innych sposobów. Chrońcie przed nimi swoje dzieci. Nie zabijajcie tych, którzy zostali poczęci. I nie pozwólcie by oni zniszczyli wasze dzieci. TO podprogowa promocja aborcji. To promocja zła. Najciemniej jest pod latarnią.

~hmmm (93.179. * .250) 23.10.2015 21:01

@Mama Julii i Juliana

I teraz najlepiej do psychologa po diagnozę, do lekarza adwokat, Rzecznik Praw Dzieci i są ugotowani

~Jarek (31.179. * .1) 23.10.2015 18:20

@Mamo Julii i Juliana
Byłem z rodziną na mszy na Bożka i moje dzieci nie mają koszmarów. Córka ma 3 lata a syn prawie 5. Przechodzilismy obok baneru jak wielu innych. Nie poruszałem tematu jak syn zapytał po co oni tam stoją? Może Pani swoje dzieci niepotrzebnie nakręciła ewentualnymi tłumaczeniami.
Widziałem jak podchodzili do nich ludzie, nawet ksiądz przyszedł ale nie było żadnej agresji.Wyglądało to raczej jak miła pogawędka ale na trudny temat. A tutaj wszyscy oburzeni! Trzeba było podejsc i pokazac swoje niezadowolenie lub wezwac policje.
To całe wydarzenie przypomina mi górnicze strajki. Górnicy walczyli o swoje a cała Polska nazywała ich nierobami i śmieciami co za duzo zarabiają. Taraz grupka ludzi okreslana jako pro-lajferzy walczy o możliwosc ocalenia bezbronnych istot a całe miasto wyzywa ich od zwyrodnialców.
Tacy już są Polacy! Tego nic nie zmieni.
Następnym razem nie stójcie pod kosciołami. Tam akurat jest najmniej katolików.

~Mama Julii i Juliana (93.179. * .250) 23.10.2015 16:47

Pani Kasiu, od dnia kiedy moje dzieci zobaczyły te zdjęcia maja koszmary nocne, budzą się z krzykiem. Szukałam gdzie można znaleźć informacje w tej sprawie. Jak można się z Panią skontaktować też chce pomóc.

~gosc (31.179. * .1) 23.10.2015 16:31

oj dzisiaj mają jakąś bardziej zorganizowaną akcję.
Kto im dał na to zgodę?
gdzie jest policja, co na to sądy?

~Kasia (93.179. * .250) 23.10.2015 16:15

@Mariusz i reszta

Wywiad z Księdzem Tomaszem Kancelarczykiem:

?Czyli nie pokazuje Ksiądz dzieciom porozrywanych płodów?

Nie mogę szokować aborcyjnymi obrazami, bo nie wpuszczono by mnie do żadnej szkoły. Przecież często na te prelekcje przychodzi ktoś z dyrekcji, by sprawdzić, czy przypadkiem nie pokazuję dzieciom porozrywanych dzieci. Dlatego stawiam na piękno życia. Rozpoczynam od filmu National Geographic, ukazującego rozwój człowieka od pierwszych chwil. Pokazuję, jak już od 21. tygodnia zaczyna bić serce. To samo piękno! Oczywiście, wszystko to w kontekście ratowania życia poczętego.
Te złe obrazy młodzież zna nawet lepiej ode mnie. Nieraz zdarzało się, że uczniowie przysyłali mi linki do filmów aborcyjnych. Wiem, co na nich jest, ale nie oglądam ich. Dla mnie, jako księdza, który od lat ?robi? w obronie życia, to są za ciężkie obrazy. Nie potrafię tego oglądać. Uważam, że pozytywny przekaz prawdy, nie tyle o okrucieństwie aborcji, co o wartości i pięknie życia jest równie ważny, może nawet ważniejszy. Z nim śmiało możemy wchodzić do szkół.?

Tak proszę Państwa forma jaką obraliście ? nie na ulicę, nie pod kościół po mszy św. dla dzieci :( a i polecam przeczytanie całego artykułu:
http://www.fronda.pl/a/jasie-w-kazdej-szkole-dzieciom-nie-trzeba-mowic-o-aborcji-ale-pieknie-zycia,47070.html

Nie zabierajmy dzieciństwa tym narodzonym, nie oswajajmy ich z tak drastycznymi obrazami, bo one mają edukować, a nie być kolejną tapetą miasta dziś szokującą a jutro tylko kolejnym dla jednych drastycznym dla innych śmiesznym (bo są i tacy) obrazkiem. \"Są granice, których przekraczać nie wolno. Granica, za którą nie wolno przejść, za którą przestaje się być sobą\". (Z. Nałkowska ?Granica?)

I nie w ramach kampanii wyborczej w celu osłabienia przeciwnika. Wie pan przejrzałam wiele artykułów dotyczących wystaw tej fundacji i nie ma miasta w którym nie wzbudzały one niepokoju społecznego.

Wszystko ma swój czas i miejsce. Pyta pan co robię? Więc odpowiem panu: zrobię wszystko, poruszę niebo i ziemię, aby zakazano publikować te zdjęcia w miejscach publicznych ? będę walczyć o to by nikt nie zabierał dzieciństwa tym narodzonym i nie zmuszał ich do oglądania tak brutalnych zdjęć.

~Olaaaa (85.202. * .38) 23.10.2015 16:04

Ja mam wrażenie ze nie chodzi tutaj o walkę z aborcja a raczej grę przedwyborcza ..... Taki zbieg okoliczności ?

~Gość (89.72. * .109) 23.10.2015 15:00

Dzisiaj widziałem tych ludzi z transparentem przy Galerii i obok Supersamu...

~hmmm (172.20. * .247) 23.10.2015 12:22

@Mariusz
\"Ba! Od kiedy fundacja działa, nie ma takiego przypadku. DZIWNE!\"

https://pl.wikipedia.org/wiki/Fundacja_Pro

jednak są ludzie, których to gorszy tylko nie ma nikogo, kto mądrze określił podstawę prawną tych działań kilku mądrych ludzi pójdzie z dzieckiem do psychologa, znajdzie dobrego adwokata i pozamiatane gdyby ludzie akceptowali te działania nie byłoby pozwów

~Olek (31.179. * .1) 23.10.2015 11:06

Jak głosował poseł G. najlepiej wiemy z dokumentów sejmowych:
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=50&NrGlosowania=21

~Matka (31.61. * .151) 23.10.2015 09:02

Stefan, to raczej nie wpisy Adama są chamskie. O czym ty mówisz. Jest w nich dużo sarkazmu ale poczytaj lepiej co oni robią. Tak trzymać panie Adamie. Podziwiam wytrwałość. My też na te świństwa patrzeć nie możemy. Do kogo oni to kierują. Kim ci ludzie są. Anita ty chyba wstydu w sobie nie masz. Ty jesteś kobietę matką. To chyba jest chamstwo. Pani Kasiu grochem o ścianę. Ma pani rację. Może ktoś w końcu coś z tym zrobi w tym mieście. Bary, dyskoteki to chyba nie te problemy Stefan. Śledzimy od poczatku i popieramy Adama i panią Kasię OK.

~myślący (89.73. * .35) 23.10.2015 07:20

Mamy już jasną sytuację. Pan Poseł Gadowski nie jest i nigdy nie był za aborcją. A edukację w tym temacie trzeba rozpocząć na lekcjach wychowania do życia w rodzinie, gdzie uczy się poszanowania dla każdego życia, dla godności człowieka bez względu na kolor skóry, religię, majętność.

~---- (176.102. * .118) 23.10.2015 06:46

@Krzysztof
Powinniście stać raczej przed klinikami gdzie aborcja ma miejsce, tak aby kobieta która decyduje o dokonaniu aborcji to zobaczyła.
Polityk daje tylko możliwość (w przypadku Gadowskiego jak udowodnił sąd, to nie miało miejsca) co nie jest złe z zasady - przypomnę dzrzewo Edeńskie.

~Mariusz (94.254. * .135) 23.10.2015 00:08

@Oburzona

Po pierwsze działania fundacji zrzeszają ludzi, którzy działają przeciwko zbrodni jaką jest aborcja. Ludzi z PiS działa naprawdę niewielu.
Po drugie sąd niczego nie udowodnił. Wręcz pokazał, że dobrał sobie dowody do wyroku. Dziwnym trafem głosowania z 2013 roku, w trakcie którego poseł Gadowski zagłosował za odrzuceniem ustawy w pierwszym czytaniu, sąd nie wziął pod uwagę.

~Stefan (31.179. * .1) 23.10.2015 00:08

O co tu wkoncu chodzi? Ludzie? Jakie pikiety?! Nie w tym miescie a raczej miescinie niestety. Tutaj rodziny nie mają gdzie w niedziele wyjsc bo wiecznie czekają na wielką rewitalizacje OWNu a park w zdroju wszystkich nie pomiesci, zresztą daleko od centrum.Tutaj młodzież nie ma sie gdzie pobawic, potanczyc, spotkac . Same marne bary! Pracy nie ma!Ludzie nie wiedzą co ze sobą zrobic.Jak tu przyjechalem to przynajmniej praca bylła Widzicie komentarze? Tak to miało wyglądac? Moze i cel szczytny ale spróbujcie szczęscia gdzie indziej moze Rybnik w pobliżu. Taka moja dobra rada. Młodzi jestescie i szkoda was tutaj.Ja juz swoje lata mam i wiem co to aborcja.Pamiętam czasy kiedy taka była na tzw życzenie. Do Pana Adama- Pan ma naprawdę jakis problem żeby takie rzeczy pisac. Fanatyków nie lubie ale wiem czego sie po nich spodziewac. Natomiast takiego chamstwa ubranego w piękne słowa to az mi słów brak nienawidze! Brudy to sie w pralce pierze a nie tu gdzie mowa o czym innym.

~Mariusz (94.254. * .135) 22.10.2015 23:56

@Kasia

Pani Kasiu pikietuję w ten sposób już drugi rok i jeszcze nigdy nie widziałem płaczącego dziecka. Sam widząc pierwszy raz te plakaty się rozpłakałem. Bo to co tam widać to prawda. Tak na prawdę każde z nas powinno się rozpłakać i zastanowić, co robić, żeby dzieci nie były zabijane. Pani mocno krytykuje, ale sama nie ma planu na zwycięstwo z aborcją. No chyba, że się mylę? Ma pani?

Zatem podsumujmy... nic pani nie robi, żeby aborcji nie było. Skoro pani nic nie robi, to nie ma żadnego planu na walkę z aborcją. Kiedy jednak pani widzi ludzi walczących, to krzyczy, że krzywdzimy dzieci. Problem w tym, że po dwóch latach organizowania pikiet osobiście nie znam żadnego skrzywdzonego dziecka. Ba! Od kiedy fundacja działa, nie ma takiego przypadku. DZIWNE!

~Rysiek (5.172. * .247) 22.10.2015 22:59

to dziecko na zdjęciu to ma chyba ponad 12 tygodni. Jeśli walczycie o dobro dzieci , ciekawe dlaczego na zdjęciu poseł i to tuz przed wyborami. Święty doktor chazan to ile ma aborcji na kącie?!
No i najważniejsze, może z oczerniania i szukania źdźbła w oku u innych pójdziecie najpierw do spowiedzi. Myślę że wasze dzieci nie chciały by oglądać waszych zdjęć w podobnej scenerii - więc może jednak ta Spowiedź by wam się przydała. Ny chyba że ta tylko faktycznie polityka!

~Krzysztof Grygierek (83.30. * .33) 22.10.2015 21:02

Pani Maju, jeśli słowem \"bezpardonowe\" określa Pani tą pikietę, to czym jest wyrwanie dziecka z łona matki? Chyba, że ma Pani na myśli inne zachowania, w takim razie proszę opisać to będę mógł się odnieść.
Co do ogarnięcia ekstazą przedwyborczą - tak, wielu zarzuca nam, że prowadzimy grę polityczną, tylko co zrobić jeśli nad zabijaniem dzieci w łonie matki ma władzę właśnie polityk. Przypomnę, że akcja prowadzona była przez fundację \"pro - prawo do życia\"
Bóg zapłać za modlitwę, na pewno się przyda i również pomodlę się za Panią.

Pani Katarzyno, prawda, aborcja jest brutalna, ale niestety wydaje się, że tylko tak można dotrzeć do wielu ludzi. W innych krajach były próby walki z aborcją nie używając takich obrazków, w sposób nazwijmy \"łagodny\", ale to przynosiło marne efekty. Wiele kobiet jest nieświadomych tego jak wygląda aborcja i jak wygląda dziecko np. w 10 tygodniu, wiele kobiet rezygnuje z aborcji widząc takie obrazki. To skutecznie ratuje ludzkie życie!
Sugeruje Pani, że posługiwanie się obrazkiem ciała zabitego dziecka jest brakiem szacunku względem niego, otóż, uważam inaczej: to ciało stało się ratunkiem wielu istnień, jego wizerunek ratuje dusze. Brakiem szacunku było to co zrobiono temu dziecku.
Szanuję tych, którym to się nie podoba, brzydzi, oburza, ale życie dziecka nie narodzonego jest ponad Państwa wrażliwość i dyskomfort.
Pisze Pani, że zbyt wielu ludzi wiele straciło. Nie wiem co Pani ma na myśli dokładnie, ale jeśli mogę sobie pozwolić na taką refleksję: z osobistego doświadczenia wiem, że czasem trzeba stracić by móc zyskać coś więcej, coś znacznie cenniejszego. Życzę tego Pani. Pozdrawiam

Niech Panią błogosławi Bóg Wszechmogący: Ojciec, Syn i Duch Święty, Amen.

~Gość Oburzona (89.79. * .51) 22.10.2015 20:39

Tacy są ludzie z Pis-u powiem krótko PLUJ IM W OCZY A ONI MÓWIĄ ZE DESZCZ PADA!!!!!Bardzo dobrze że sąd im to udowodnił ze PLUJĄ JADEM!!!!!!

~Kasia (93.179. * .250) 22.10.2015 20:27

Myślę, że robiąc zdjęcie z uśmiechem na ustach obok zwłok zabitego dziecka niestety też. A podręczniki szkolne są dostosowane do wieku dzieci. Moje dziecko nie ma jeszcze 5 lat i niestety musiało tą drastyczną fotografie oglądać. Grochem o ścianę. Na tym kończę tą dyskusję z Państwem - przekazałam to co mogłam. Mam jeszcze inny pomysł i jak da efekt to na pewno dam Wam znać. Dobranoc

~Mariusz (87.205. * .140) 22.10.2015 20:08

@Kasia

Co do pani argumentu, że wcześniej nic nie robiono. Otóż dla pani informacji Marek informował nas o tym co robi poseł. Pan Daniel był u niego osobiście pytać, dlaczego głosował przeciwko ustawie, która miała ratować dzieci nienarodzone. Ratować wolność, która przez te bestialstwo została podważona. Pan Marek cały czas kontaktował się ze mną w tej sprawie. Czy ja nic nie robiłem? Zbieraliśmy podpisy i walczyliśmy przeciw aborcji nie siedząc przed telewizorem, a na ulicy! Zatem proszę nie pisać farmazonów. Co pani zrobiła?

~Mariusz (87.205. * .140) 22.10.2015 20:02

@Kasia

A gdzie tu znieważenie zwłok? Znieważa się je pani Kasiu podczas aborcji. To nie my zabijamy te dzieci! My pokazujemy prawdę. Dla pani wiadomości w podręcznikach szkolnych są zdjęcia ofiar holokaustu - czy tam też bezcześci się zwłoki?

~Maja (89.73. * .94) 22.10.2015 19:35

do Krzysztof Grygierek- elektorat posła Gadowskiego przemilczy bezpardonowe zachowanie panów ogarniętych przedwyborczą ekstazą i gorliwie się pomodli o rozsądek i sprawiedliwe wyroki- boskie i sądowe.

~Kasia (93.179. * .250) 22.10.2015 18:37

@Krzysztof
Szanowny Panie Krzysztofie, z tego co wiem chrześcijanie od wieków do zmarłego i jego zwłok odnoszą się z szacunkiem i powagą. Zatem kolejny raz potwierdza się, że przyjęta przez Was forma protestu jest zbyt brutalna i wzbudza niezadowolenie społeczeństwa. Mam nadzieję, że osoby które tą akcję prowadzą w końcu to zrozumieją i znajdą sposób, który będzie działał nie szkodził. Bo przez to co się stało zbyt wielu ludzi zbyt wiele straciło.

~Pan Moderator (84.234. * .174) 22.10.2015 17:54

Proszę o niezbaczanie tematu i nie używanie wzajemnych ataków. To nie jest miejsce na prywatne sprawy.

~Anita (31.179. * .1) 22.10.2015 17:44

Adamie, pisz jeszczę! Proszę! Zawsze musisz miec jakiegos wroga- przyzwyczailiśmy się do tego. Maniakalna psychoza czy kompleksy?

~Krzysztof Grygierek (83.30. * .33) 22.10.2015 16:09

Uśmieszki - wiele osób zarzuca nam, że w czasie pikiety się uśmiechaliśmy. Proszę państwa, jesteśmy ludźmi i jak ludzie reagujemy. Podczas akcji rozmawialiśmy z zainteresowanymi oraz między sobą, uśmiech był często wyrazem zrozumienia, wyrazem życzliwości.

Pozdrawiam
Kto może, to proszę niech się pomodli w tej sprawie.
Niech Bóg Wszechmogący błogosławi: Ojciec, Syn i Duch Święty. Amen


\"Choćby grzechy twoje były jak szkarłat - nad śnieg wybieleją\" - mówi Bóg.

~Tomek M. (192.99. * .24) 22.10.2015 15:47

Taki żart ;) Co robi Matusiak na zdjęciu z banerów? Pisze pozew do sądu! :P Temu panu już dziękujemy. Norbert Małolepszy masz mój głos, żony i całej rodziny.

~Maja (87.101. * .93) 22.10.2015 15:25

Beata Szydło mówi o debatowaniu wśród ludzi a Matusiak wyciąga pozwy sądowe i pokazuje ze nie odpuścił gościowi przez 4 lata. I jeszcze się tym szczyci na facebooku. Boże co za typ! Dziwię sie tylko panu Kaszy za udostępnienie tego bo miałam go za ingeligentnego chłopaka. Na Matusiaka już nie mogę patrzyć bo czuję obrzydzenie!

~Adam (172.20. * .227) 22.10.2015 15:17

Anito, nie przesadzaj proszę z tym odrabianiem zaległości z języka polskiego. Nie pisze się nie brakuję tylko nie brakuje. Wiesz, z tym takim salonowym Ą-Ę nie należy również przesadzać. Jednak bez stresu, wszystko jeszcze przed Tobą. Życie jest piękne i choć mawia się, że krótkie, to zapewniam Cię, że wystarczająco długie abyś zdążyła dokończyć bestseller, którego przecież we własnej osobie jesteś autorem. Wiem dość długie zdanie, ale jak się je przeczyta powoli, zgodnie z przypisanymi znakami interpunkcyjnymi, to jednak można odnaleźć jego sens. Zapewniam Cię Anito, że Jam nie godny aby podpisać się pod Twoim dziełem, zwłaszcza, że zgodnie z przekazaną nam informacją zakończyłaś pisanie jednego już rozdziału z innymi sąsiadami w tle. Czyżby przyszła pora na nas? Rozdział II? Z racji przeciwstawienia się Waszym działaniom? Toż, wzorowa propagandowo katolicka rodzina winna mieć wroga zwłaszcza w osobach posiadających odrębne zdanie! Tego wręcz wymaga propaganda! Niemniej jednak pamiętaj, że nie pozostanę obojętny na wszelkie niegodziwe czyny, rzucane w naszym kierunku oszczerstwa, bądź bestialskie gwałcenie uczuć mojego dziecka, nawet takie, w postaci określonych komentarzy, opinii, czy też zachowań. Dopóki będę ojcem i mężem, dopóty będę chronił własną rodzinę przed tego typu zagrożeniami płynącymi nawet od najbliższych sąsiadów. Proponuję przy okazji zarówno Wam jak i całej fundacji Pro - prawo do życia odnalezienie, co zresztą już Wam polecała moja Małżonka, innej formy walki o ochronę życia poczętego! Zyskacie sobie przy tym kolejnych zwolenników a my się chętnie do tego przyłączymy. Np w przypadku publikowania bardziej przemawiających materiałów, ot chociażby jak i ten, który dziwnym zbiegiem okoliczności, być może w wyniku działania samej Opatrzności Bożej, pojawił się dzisiaj na jednym z portali internetowych http://vod.pl/programy-tv/odyseja-zycia-od-pozadania-do-plodu/1wh6w#0 Ale numer ciekaw jestem czy to zbieg okoliczności, czy też zrządzenie Boże? Przestrzegam jednak wszystkich pragnących obejrzeć ten materiał, że jest on przeznaczony dla dzieci od lat 12, o czym można się dowiedzieć z umieszczonego w lewym górnym rogu znaku informacyjnego. Nie zdziwcie się jednak Anito, i wszyscy działacze Fundacji Pro - prawo do życia, że nawet takie treści mogą jakoś negatywnie wpływać na psychikę młodszych dzieci! One jeszcze wolą takie tam bociany kapusty i inne... Lecz zapewne tak jest skoro, tak zadecydowali specjaliści, w oparciu o obowiązujący w naszym kraju porządek prawny. Mam nadzieję, że po zapoznaniu się z tym materiałem poczujecie pewną granicę między tym co dobre, a tym co niegodziwe. Tym co służy ochronie życia a tym co jest propagowaniem bestialstwa!
Pozdrawiam i życzę miłego oglądania.

~gosc (81.141. * .254) 22.10.2015 14:24

Nie tylko posel PO odnosi zwyciestwa w sadzie. Rowniez posel M. wczoraj na swoim FB a dzisiaj na stronie zaprzyjaznionego portalu podzielil sie ze swoimi fanami radosna wiadomoscia o ostatecznym pokonaniu niepokornego redaktora, ktory smial mu stanac na drodze w 2010 roku. Wtedy to w trybie wyborczym M. wygral i zostal przez winowajce przeproszony. Roszczenia finansowe owczesnego kandydata na posla zostaly przez sad odrzucone.

Ale posel M. nie poddal sie. W 2012r. rozpoczal postepowanie cywilne przeciwko K. Zazadal wplaty 8000 zl na klub sportowy i zwrout kosztow sadowych.

Na 5 dni przed wyborami 2015 posel M. wygral!!! Winny zaplaci ,wprawdzie nie 8 ale 2 tysiace zl plus koszty poniesione przez posla.

Radosc jego zwolennikow wielka. Liczne lajki na FB, gratulacje , nawet przew. RM Kasza polubil i udostepnil wspomniany post.

Zapewne wielka tez bedzie radosc klubu , ktory otrzyma wywalczona przez posla kwote. Zeby tylko nie zapomnieli sie odwdzieczyc ...

Ze zdjecia dolaczonego do artylulu na portalu spoglada na nas usmiechniety posel. Przeciez \"dal rade\", pokazal, co czeka tych, ktorzy sprobuja mu sie sprzeciwic... Bo jak to inaczej rozumiec ? Sady w 2010 r. przyznaly mu racje. Jego dobre IMIE zostalo obronione. Mocne jednak musialo byc to uklucie redaktora K. skoro M. nie potrafil mu tego odpuscic nawet po wygraniu spraw w trybie wyborczym. Dlatego dalsze postepowanie sadowe, aby jednak \"wyrwac\" mlodemu kase, mozna odebrac tylko i wylacznie jako osobista ZEMSTE. Ale kogo obchodzi jakis tam \"pismak\" ... Grunt, ze posel zapisze na swoim koncie kolejny \"dobry uczynek\" : pieniadze dla klubu sportowego. Bo jak powszechnie wiadomo, M. to wielki milosnik sportu !!!